Wat zegt dit plaatje volgens jullie?

((((Mijn vader vertelde me dat arabieren kwaad terroristische dieren zijn))))

((((Mijn vader vertelde me niets Hij werd vermoord door jullie))))

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dat het de ouders zijn die de haat aan de kinderen doorgeven/leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Dat in Israel vrede praktisch onmogelijk is.

Toegevoegd na 22 seconden:
Helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat de goed bewapende Israelische militairen aanzienlijk meer slachtoffers maken dan de Palestijnen die als 'terroristen' worden afgeschilderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De diep,diep,diepe triestheid van deze slepende tragedie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het plaatje zegt dat het probleem onoplosbaar is voor mensen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle menselijke problemen zijn door mensen op te lossen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mh75: groot deel wel, maar niet alles.
Dat de ene zijde meer op basis van wat er gezegd wordt werkt, en de andere op basis van ervaring: De joodse kant 'vindt' dat de arab terroristen zijn. De Arabs ervaren dat de bevolking afgeslacht wordt.

Tevens zie je dat de palestijnse kant arm met versleten kleren en zonder moderne middelen in de strijd staat, terwijl de joodse kant rijk, is met alle middelen die je je kan voorstellen.

Het is uiteraard een conflict dat nooit opgelost gaat worden zonder dat beide kanten bedenken dat het om vaders met kinderen gaat, en dat de kinderen aan beide kanten geen oorzaak van het conflict zijn, maar een reden voor een oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je op deze manier het dus nooit kan oplossen, en het kwaad er altijd zal bijven.

De ene leert discrimineren van zijn vader en de ander zal altijd verdriet houden omdat zijn vader is vermoord en kan daardoor niet vergeven en vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat harde grappen de leukste grappen zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat een kind van in de wieg leert wie het moet haten .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat dit heel triestig is, het zijn nog maar kinderen, waneer zal er nu eens vrede heersen op de wereld? is erg :s
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dit plaatje uitlegt waarom er nog steeds dergelijke problemen zijn. En niet alleen tussen joden en Palestijnen.