Wat gebeurt er met een man (met een relatie) als hij naar mooie vrouwen kijkt?

En wat zegt dat over de relatie?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik bedoel word hij dan opgewonden of krijgt bepaalde gedachtes of wat gebeurt er?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Relaties
58.5K

Antwoorden (22)

Een man mag toch wel kijken. Wat is er mis met kijken helemaal niets. vrouwen kijken ook naar mooie mannen

Toegevoegd na 7 minuten:
Bij de man gebeurd niets. Opgewonden raakt hij daar ook niet van.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat vraag ik niet, ik vraag wat gebeurd er met een man.
ronron1212
13 jaar geleden
Nauw zoals ik als zeg kijken mag er gebeurd dus niets met de man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oké nu is het me duidelijk. dank je!
Uhh, niet veel bijzonders, en zegt ook niet veel over de relatie. Pas als er een actie volgt op het kijken, die verder gaat dan kussen, dan lijkt het me niet zo goed.. En verder, kijken mag ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer hij alleen maar kijkt zal er niets gebeuren. Hij mag buiten de deur honger krijgen als hij maar thuis komt eten!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij kan wellicht naar '''mooie'' vrouwen kijken, maar dat hoeft niet te betekenen dat ie iets ervoor voelt..
Hooguit kan hij bepaalde gedachten krijgen, maar het zou echt niet zijn relatie zomaar kunnen vervangen omdat de persoon met wie hij de relatie heeft toch vaak voor hem speciaal is.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat een man naar een "mooi mens" kijkt, en normaal gesproken zal er verder niets gebeuren. Jij kijkt toch ook graag naar mooie mensen, mannen of vrouwen? Niks mis mee hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn man kijkt ook naar andere vrouwen zeker als ze mooi zijn, maar er zal verder niks gebeuren...
kijken mag..aankomen niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zeg eerlijk.. ik zou het respectloos vinden als mijn vriend om zou kijken naar een ander, dat kan onzekerheid opleveren, en als je echt om iemand geeft, gun je dat je partner niet toe.. maar eerlijk is eerlijk. Er lopen heel veel mooie vrouwen rond, en prachtige mannen.. Als ik Adonis tegen zou komen, kijk ik er ook naar. Maar dat staat los van mijn relatie. Ik doe het gewoon nooit waar mijn vriend bij is, en hij ook niet waar ik bij ben. Dan weet je dat je partner om je geeft, en dat alles safe zit.

Maar dan nog eens wat, al die reacties van dat moet kunnen... Als je vrouw 10 kg overgewicht heeft, en jij zelf constant naar vrouwen kijkt met maatje 36.. dan maak je je vrouw erg ongelukkig en onzeker. Hoe ontstaat anorexia ed. ?:S Andersom gebeurd dit ook... Ik ben geen feminist ;)

Ik vind dat we niet hypokriet moeten wezen, het is geen prettig idee dat je partner naar anderen kijkt, maar zelf doen we het net zo hard... Het zit gewoon in ons..

en wat hij zou denken? Ik denk zelf vaak alleen.. zoho! die is knap, maar niks bij mijn eigen man... Een persoon kan toch 'gewoon' knap zijn.. ik word nou ook niet echt opgewonden van iedere mooie jongen die ik zie, alleen van mijn eigen man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Anorexia ontstaat door een verkeerd zelfbeeld. En ik ben het met bovenstaande echt niet eens, als je je partner vertrouwd vind je het ook niet erg als hij naar anderen kijkt. Ik hoop dat mijn partner van mij houdt om wie ik ben en niet omdat er uit zie als een barbiepop. maatje 36 kan mooi zijn misschien, en ernaar kijken fantastisch, dat wil 1 niet zeggen dat het je smaak is, 2 niet zeggen dat je ook iets met diegene wil. Ik weet heel goed dat er vrouwen zijn die knapper zijn dan mij... nou prima. Ik heb er niks aan als mijn vent van me houdt om hoe ik eruit zie. De kans dat ik hem dan kwijtraak is denk ik groter dan dat hij van me houdt om wie ik ben. Want al is het gras bij de buurvrouw groener, hij weet wat hij heeft (karakter) en dat wil hij niet kwijt. Lijkt me heel gezond. Hypokriet vind ik het eigenlijk als je niet kijkt, terwijl je eigenlijk wel wil, dus je verbergt jezelf op zo'n moment in plaats van dat je gewoon jezelf bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mevrouw, u snapt mijn hele punt niet, ik ben juist pro-kijken. Ik ben zelf een mooie vrouw met maatje 36, en ik heb eerder een grote eigendunk als dat ik onzeker ben.. ik reageer op een stelling.. en u zit helemaal verkeerd te lezen.. en ik weet echt niet wat u nou probeerd te zeggen hier..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bliepmiep+ een antwoord wat de mijne had kunnen zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en de mijne+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik niet begrijp: kijken naar aantrekkelijke anderen is oké als je eigen partner het maar niet merkt? Daar zou ik nou onzeker van worden, als mijn partner gedrag zou vertonen dat hij voor mij meent te moeten verbergen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat ik zoiets niet zou doen bij mijn partner heeft maar 1 reden.. stel je voor ik zie een leuke donkere jongen, mijn vriend is een echte hollandse, en hij ziet mij dit 10x doen.. dan vraagt hij zich uiteindelijk af of hij wel is wat ik zie als 'aantrekkelijk' om zoiets te voorkomen.. doe ik t gewoon niet.. ik hou zoveel van mijn vent dat ik hem gewoon nooit onzeker zou willen zien, om iets wat niets voorsteld.. laat dit even duidelijk zijn.. als U deze goede bedoeling niet snapt, en zelf nooit zou kunnen toepassen, dan snap ik U ook niet.,..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en mensen, ping niet op dat anorexiastukje.. dat is een voorbeeld.,. ik zelf ben toch slank? IK ben de vrouw die bekenen word, en ik neem het op voor de wat vollere dames onder ons.,. ik had ook makkelijk het voorbeeldje kunnen noemen wat hierboven staat.. Snap de zin achter de zin, en pin niet op woorden..
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wat ik me wel afvraag na jouw reactie te hebben gelezen Chanel; Wat geeft jouw relatie je nu wel? Wat vind je er fijn aan? Want ik zit me steeds meer te irriteren aan dit zelfde gedrag bij mijn partner en zie het allemaal gebeuren maar ik knap er zo op af. Ik ben zelfstandig en heb eigenlijk voor mijn idee niets nodig van hem behalve dat intieme. Ik heb al zo vaak een eigen huis gekocht. Maarja, als hij dat liever met anderen doet en mij hiermee een rot gevoel over mijzelf geeft dan ben ik liever weer vrijgezel en kan ik doen en laten wat ik wil. Ik kan veel mannen krijgen nl. Wat zie jij als toegevoegde waarde?
Dat mannen naar andere vrouwen kijken, ja, dat is heel normaal. En zolang het gewoon bij kijken blijft is daar ook helemaal niets mis mee. Het zegt daarom ook niets over je relatie iedere man kijkt naar mooie vrouwen, en vrouwen kijken weer naar mooie mannen. Daar ziiten helemaal geen bepaalde gedachtes bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie graag mooie vrouwen, liever dan lelijke, en ook liever dan mooie mannen.
Gevoelens krijg ik daar niet direct bij. Dat kan wel komen als ik er mee in contact kom, maar zover komt het nagenoeg nooit. De (mooie) vrouwen waarmee ik contact heb, behoren tot onze families, kennissen en/of collega,s.
13 jaar geleden
Als je bij een restaurant het menu bekijkt dan hoef je er nog niet te gaan eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele gezonde menselijke reactie net als een vrouw die naar een voor haar mooie man kijkt zonder de intentie om de eigen partner te verlaten en toch van de blik kan genieten. God of wie dan ook heeft mij ogen gegeven om rond te kijken en te genieten van de omgeving. Het zien geeft een aangenaam of onaangenaam gevoel wat verder niets te maken heeft met de kwaliteit van de huidige situatie.
Iets wat iemand ziet kan best fantasieen geven wat verder geen invloed hoeft te hebben in een gezonde relatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet toch helemaal geen probleem zijn !
Een gezonde vent kijkt toch ook naar een mooie vrouw. (En dat wil niet direct zeggen dat je daar dan ook opgewonden van raakt hoor)
Als ik een mooie kerel zie kijk ik ook!
Kijken mag, als het gewoon bij kijken blijft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze vraag zegt meer over jou dan over diegene die naar een mooie dame kijkt. Beetje onzeker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat er gebeurt: hetzelfde als met een man (of een vrouw trouwens, wij zijn ook niet blind) gebeurd zonder relatie, namelijk registreren hoe de vrouw eruit ziet en zich daar een mening over vormen. Bijvoorbeeld: zij ziet er leuk uit.

Wat het zegt over de relatie: helemaal niets. Een relatie hebben betekent niet dat je ineens blind bent of moet doen alsof je blind bent. Je ziet nog steeds andere mensen. Je kunt andere mensen nog steeds aantrekkelijk vinden. En ja, als die andere mensen héél aantrekkelijk zijn, kun je er nog steeds opgewonden van raken of er bepaalde gedachten bij hebben.

Dat betekent echt niet dat je die andere mensen ineens bespringt, of dat je je eigen partner zat bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriend kijkt ook graag naar andere mooie vrouwen.
Hij zegt hierover: het zou niet gezond zijn, als ik niet naar vrouwen zou kijken...
Misschien is het voor mannen anders dan voor vrouwen, maar ik kijk zelf ook naar mensen, sterker nog de meeste mensen zitten op het terras mensen te kijken.
En zelfs flirten is ook gezond, ookal denk je dat je het zelf niet doet, de meeste mensen doen het. flirten is bv. ook op het werk als je een beetje loopt te dollen met een collega van het andere geslacht omdat je de aandacht gewoon op dat moment leuk vind, maar verder betekend het niets. Is wel van jouw vraag afgeweken trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk gemiddeld hetzelfde als een vrouw naar andere mannen kijkt... Ik ben Bi en kijk naar beiden :D Leuk toch? Niks mis mee hoor, heel natuurlijk. Zou wel ernstig zijn als we niet naar andere mensen mochten kijken. Loop je de meest bijzondere mensen mis misschien. Mensen kijken is leerzaam :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetzelfde als bij een man zonder relatie .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mannen kijken veel en vaak. Ik las ergens dat mannen sneller verliefd zijn dan vrouwen. Vrouwen kennen signalen direct. Ongewenste toenaderingen, weer je natuurlijk af maar wat doe je met de gewenste? Het zal wel niet zoveel voorkomen maar soms voelt een man zijn eigen gevoel niet. Als iemand vrij is kun je dan een beetje helpen. Als iemand al voorzien is in een relatie, hypotheek enzovoort wordt het moeilijk. Wil je iets persoonlijks van hem weten omdat je nu niet weet hoe of wat , zou je ook voorzichtig aan hem kunnen vragen; "Hoe is het nou eigenlijk met jou want je ik zie dat je zoveel kijkt naar.....?" en heb ik daar iets mee te maken?" Om feedback vragen. Eigenlijk moest je dat gewoon doen. Waarom niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij geniet van de schoonheid en het mooie uitzicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als man zal ik het even uitleggen.
Wij kijken naar een andere mooie vrouw omdat ze toevallig opvalt. We kijken naar de billen borsten gezicht en vergelijken dat met onze vriendin. En ja heel eerlijk denken we soms verdomme die ziet er wel beter uit.

Maar hetzelfde heeft een meisje ook. Mijn vriendin doet het ook en maakt ook wel eens een opmerking van sow die heeft leuk haar of wat dan ook. En hetzelfde doe ik terug, sow die heeft dikke tieten. En zo maken wij er een luchtig onderwerp over zodat we wel op een lijn liggen.

Het wil dus niet zeggen dat daardoor de relatie niet lekker loopt. Soms zijn we onzeker over onze vriendin. liefde maakt je blind en je gaat dan vergelijkingen zoeken. Mijn vriendin is nu na 3 jaar en 9 maanden niet de dunste meer(Maar ikzelf zie dit niet zo maar hoor het van anderen) Ik kijk dus naar slanke meisjes veel, puur uit nieuwsgierigheid. Maar dat wil echt niet zeggen dat ik daardoor opgewonden raak ofzo. Maar wij kijken puur uit vergelijking en nieuwsgierigheid. Niet om een ander te zoeken.

En je moet niet onzeker zijn over jezelf. Zie jezelf NIET als een product wat vergeleken wordt. Kijk ook gewoon rond, je bent niet gevoelloos dus het is heel normaal en gezond.

En als je het echt storend vind moet je dat bespreekbaar maken. Een goeie jonge toont begrip en vind het ook fijn als je het aangeeft. Dat geeft ons ook een gevoel van goh ze geeft om me en maakt zich zorgen. Maar laat niet blijken dat je hopeloos bent en alles voor hem gaat doen. Want dan heeft hij je in de smiezen en loopt hij over je heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft voor een vrouw de rest van de wereld niet te haten , en omgekeerd ook niet . Mensen kijken is altijd wel leuk , doet iedereen wel denk ik . Als een man naar een mooie vrouw kijkt geeft dat een goed gevoel , kan het niet in een paar woorden uitleggen , zou heel veel woorden kosten . Net zo als vrouwen naar mooie mannen kijken terwijl ze een relatie hebben , moet kunnen zolang het bij kijken blijft . Zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik heel eerlijk moet zijn, kijkt en staart mijn partner continue naar andere vrouwen op straat, in de winkel, op tv noem maar op.
Hij geniet er heel veel van en hij kan wel lang aan ze denken, zeker als hun uiterlijk mooi is vertelde hij mij. Ook zei hij dat hij fantaseert (seks fantasieën) over hun en hij heeft toegegeven er ook een aantal keer op afgetrokken te hebben. Ik kan begrijpen dat dit sommige meiden best wel onzeker maakt. Jaloezie en boosheid zijn emoties die hier ook snel bij komen kijken. Het kan bij meiden zelfs over komen tot onrespectvol. Maar het ligt er echt aan hoe jij er tegenaan kijkt. Zelf heb ik er nu weinig last van, want ik heb geleerd dat er mensen zijn die gewoon zo zijn. En niet alleen mannen doen dit, ook vrouwen kunnen zo zijn en daar is niet per sé iets mis mee. Als het jou echt dwars zit communiceer dit dan met je partner, laat weten wat je voelt en meemaakt. Denk erom dat als je in gesprek gaat dat je jezelf hierop voorbereid. Ga niet tegen elkaar op als tegenstanders, want dat zijn jullie niet. Jullie zitten in een relatie en werken samen, kom samen tot een oplossing. Wat betreft de onzekerheid, werk hieraan. Het is niet de bedoeling dat jouw partner dit voor je gaat regelen. Tuurlijk kan hij je hierin steunen en andersom ook, maar uiteindelijk is het echt iets dat jezelf moet doen. En dat je partner zulke dingen doet wil niet zeggen dat hij niet of minder van je houd en zeker niet dat jij niet voldoende bent voor hem. Maar het is wel een feit dat jullie niet de enige mensen zijn op aarde. Denk eraan dat als er ooit iets dreigt het einde van jullie relatie te zijn, dat jullie ook allebei mensen zijn die gelukkig willen worden. Mensen maken nu eenmaal fouten, maar het mooie ervan is dat je leert en groeit.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Lastig he! Ik geloof dus echt dat als een man een andere aantrekkelijke vrouw spot, dat dan zijn oerinstinct opkomt. Jagen en voortplanten. Niet dat hij dit dan perse zou doen, maar de lust en het mannenbrein gaan wel aan het werk. Persoonlijk heb ik moeite met mooie (in mijn ziend oog) vrouwen wie mijn vriend tegen komt/naar kijkt. Zeg een progamma op tv of een random vrouw in de stad, terras, winkel etc, de tijger in mij komt naar boven. Alleen al omdat ik besef dat mannen vaak anders kijken naar vrouwen dan vrouwen naar mannen. Het idee dat er lust op kan worden gewekt zonder dat hij daar iets mee doet maakt mij alsnog enorm jaloers. Vaak laat ik het niet blijken maar zo af en toe floept het er uit. Kan je het zien? Lekker he? Of een tik tegen zn arm. Echt om de onschuldigste dingen... Toch kan ik er zo woest om worden. Ik geloof dus echt niet dat als een man een knappe vrouw ziet er niets bij denkt of voelt. En is dat fout? Nee dat is niet wat ik zeg, maar irriteren doe ik mij er wel aan en heb het liever niet. Vind wel dat je niet mag afkeuren op "gezond" gedrag, maar kut is het wel! Mannen zijn lastig. Maar wij vrouwen nog lastiger! :)