Dat is een zeer suggestieve vraag. Een zelfde vraag zou kunnen zijn bestaat god.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is een geloofskwestie. kan ik je geen goed antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tsja, dat is een kwestie van religie/geloof/opvatting/etc. Objectief bestaat er geen bewijs voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag het een kikker ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen ik Napoleon was geloofde ik er heilig in, nu weet ik het niet meer zeker
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er is geen enkel pragmatsich wetenschappelijk verantwoord bewijs dat reincarnatie bestaat. Maar je bent vrij te geloven wat je wil. Dat is nu éénmaal het mooie aan het denken.