Waarom brengt een Buddha geluk als je 'm juist richting de deur opening zet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Hij brengt zoveel geluk als dat je daar waarde aan hecht. Of dat 'ie dan naar de deur gericht staat is hierbij niet van belang.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Geloof je dat? Of weet je dat zeker?

Een buddha brengt geluk, hetzij komend, hetzij gaand...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is bijgeloof, anders zou iedereen dat doen.

Het lijkt misschien te werken omdat je erop gaat letten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een boeddhabeeld brengt net zoveel geluk als een hoefijzer of een klavertje vier... maar als jij het prettig vindt om zo'n beeld in je huis te hebben moet je dat gewoon doen... zoek een mooi plaatsje en geniet ervan....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan kan ie het geluk direct welkom heten als het komt.