Worden jonge dierenbeulen later grote mishandelaars of criminelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Niet perse, wel zie je vaak dat het andersom wel vaak werkt. Daarmee bedoel ik dat grote mishandelaren en/of criminele vaak in hun jeugd ook al ongein uithaalde welke afwijkend is van de norm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk van niet, omdat hij bij criminelen om geld draait.

Bij kinderen die dieren pesten niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Crimelen hebben niet altijd financiele beweegredenen Dierenbeulen doen iets anders dan een dier pesten
een dierenbeul is een etiket dat jij erop plakt. Is iemand die een tikje te hard rijdt een snelheidsduivel?

Veel kinderen doen dat even, wellicht een uiting van onvrede of frustratie. Ze weten misschien niet precies wat ze doen... Meestal stopt het vanzelf, negeren is dan de optie...
Maar als ze er behagen in krijgen en ze doen het stelselmatig, dan zou ik zeggen je hebt helemaal gelijk...

Ik zou het een tikje nuanceren daarom...

Nee, niet allemaal, maar kan wel zo zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je doelt op dat 12-jarige meisje uit Engeland dat een hond mishandelde door op zijn staart te staan enzo? Als ze die hard aanpakken (niet te hard, dan werkt het averechts) komt het waarschijnlijk wel goed. Je moet kinderen soms leren wat goed en fout is.

Dat terzijde, dat meisje moeten ze op een onbewoond eiland zetten (dat eiland is daarna wel niet meer onbewoond, want ja, zij zit erop)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hoor. Wees maar niet bang. Dat is gewoon experimenteren van kinderen. Ze beseffen nog niet zo goed wat leven en dood is.
Respect voor leven komt met de jaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jan Wolkers is het voorbeeld, dat dat niet het geval is.