Kijk jij als je een vraag wilt stellen op GV of hij al is gesteld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Nee, eigenlijk niet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat hadden we al door ;'-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daarom mijn reactie ook '-) en mijn vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, nja, in het vervolg zal ik er op letten schat ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel -5 punten nu:(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mm okee, kies ik jou antwoord als beste straks ok? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, lief :D

Andere antwoorden (8)

ja. Wil tuurlijk voorkomen dat de moderator mijn vraag verwijderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Naatje;

Meestal wel. Maar als ik dan eens een vraag stel als gevolg van een antwoord op een andere vraag wordt hij toch nog wel eens verwijderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik probeer er wel naar te kijken. Toch is de zoekfunctie lastig. Sinds een paar dagen geeft GV zelf mogelijke dubbels als je een vraag stelt, dat vind ik wel heel handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja.
Altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinds kort zag ik dat GV al een paar vragen laat zien die woorden bevatten van jouw zojuist gestelde vraag, zodat je je nog kunt bedenken de vraag definitief te stellen.

En ja, daar kijk ik dan wel even naar, maar daarvoor deed ik dat nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrijwel nooit. Volgens mij stel ik ook niet veel algemene vragen dus de kans is vrij klein dat ie al gesteld is, buiten dat heb ik vrij veel vragen wel al voorbij zien komen dus als ik het vermoeden heb dat ie wel al is gesteld dan kijk ik wel even.

En anders dan zie ik het wel als ik weer 8 puntjes kwijt ben omdat ie verwijderd is..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in het begin had ik dat nog niet door...nu wel... maar ik vind het zoeken niet altijd even gemakkelijk hoor...