Hoe kun je (oude) verzonden berichten op GV.nl verwijderen?

Je inbox kun je legen, door één voor één je ontvangen berichtjes te openen en te verwijderen, maar waarom kun je de verzonden bericht(en) niet verwijderen??? Of hoe doe ik dat???

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Goede vraag. dat vroeg ik me ook al af. Mail het anders een door naar de beheerders. Misschien kunnen ze er iets leuks voor bouwen. Ik zeg effe op contact klikken en klaar is klara
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dank u dank u, ik had reeds al een mailtje verzonden. Maar had (nog) geen reactie gehad, gezien ik mevrouw ongeduld bent... stelde ik de vraag hier nogmaals :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geduld... ze zullen het vast heel druk hebben met alle vragen van ons ongeduldige gebruikers. ;-)

Andere antwoorden (3)

Kan inderdaad niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede vraag! Hopelijk doen ze er wat aan.
Want dit kan inderdaad (nog) niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Precies, volgens mij werken ze er nog aan. Het is best vervelend als je berichten krijgt die niet relevant zijn.

Ik ga ook even een mailtje sturen naar de beheerders.