Waarom worden vragen als "waarom is mijn vraag verwijderd?"niet verwijderd?

punt 1 is die vraag al tig keer gesteld, punt twee zie ik niet in wat voor kennis er vergaard wordt en punt drie kunnen ze gewoon contact opnemen met een mod.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Volgens mij laten de mod's die frustratieuitingen staan om zo de uitvinding van poeder(antrax)e-mail's te vertragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

En dan ga jij er nóg een vraag aan wijden...

Geef antwoord op de vraag "Waarom worden vragen als "waarom is mijn vraag verwijderd?" Waarom worden vragen als "waarom is mijn vraag verwijderd?"niet verwijderdniet verwijderd?"

enz enz
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@XiniX, Geef antwoord op de vraag "Waarom worden vragen als "waarom is mijn vraag verwijderd?" Waarom worden vragen als "waarom is mijn vraag verwijderd?"niet verwijderdniet verwijderd?" enz enz, maar dan in een kamer die gevormd is uit spiegels.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, wel vreemd dat jij dit soort vragen ziet... Je ziet het namelijk best wel scherp ... ... neem een avatar met een brilletje ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@ Martijn, zo slim ben ik nou ook weer niet.. :-) @Edo XiniX is een schuilnaam, het is precies andersom (maar niet doorvertellen hoor)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
weer een scherpe XiniX
waarom worden antwoorden op vragen als "waarom is mijn vraag verwijderd?" niet verwijderd? Ja, zo kunnen we door blijven gaan he? Move on.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heb ik zelf ook al wel eens gedacht, maar ik denk dat als ze dat doen (die vragen ook verwijderen) dat veel mensen dan nog bozer worden op GV en zo kan de site dus leden kwijtraken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vermoed omdat ze dan de community 't laten uitleggen, zodat de mods meer tijd overhouden voor andere zaken.

Je zou 't op de interactieve wishlist kunnen zetten dat zulke vragen verwijderd moeten worden. (Daartoe moeten er eerst zoveel mogelijk mijn voorstel ondersteunen (zie reacties)).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/ondersteunt-vurige-verzoek-gv-ilse.6274
Omdat je daarover weer een vraag zou kunnen stellen die ze dan weer zouden moeten verwijderen. Dan zou jij daarover weer een vraag kunnen stellen. Enz. Niemand hier zit op die onzin te wachten.