Welk schoonmaakmiddel kan ik het beste gebruiken om muggenpoep of spinnenpoep te verwijderen?

ik gebruik wel een sopje, maar als de muggepoep is ingedroogd wil het moeilijk schoonmaken. vooral als de zon er op heeft geschenen.Vandaar mijn vraag, welk middel kan ik het beste gebruiken?

Het zijn raamkozijnen (buiten) en ik ben inderdaad met schoonmaakazijn bezig maar dan gaat het nog moeilijk omdat de zon aan de zuidkant er op schijnt, droogt de poep snel op. (vandaar mijn ergenis)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
13.9K
Antoni
15 jaar geleden
Dit is een grapje van de vragensteller! Wel origineel, moet ik zeggen!
Antoni
15 jaar geleden
Blijkbaar heb ik het verkeerd! Ik heb net ontdekt dat er zelfs schoonmaakmiddelen voor bestaan, als je zoekt op "bootonderhoud". Nooit geweten. Het leek mij nu niet echt een groot probleem, want muggen en spinnen zijn erg kleine beestjes. Blijkbaar had ik het mis!

Antwoorden (4)

Geen schoonmaakmiddel. Ik verwijder het gewoon met een vochtig zacht doekje, die je daarna weggooit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon een sopje met afwasmiddel...

It's easy...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt af van de ondergrond waarvan je dit wilt verwijderen natuurlijk.

Zijn het de ramen zou ik zeggen pure azijn op een schuursponsje.

Is het hout kun je volstaan met een allesreiniger met een scheutje peut (wel even kijken of dat geen rommel oplevert in combinatie met die allesreiniger) op een ietwat vochtige oude doek.

Is het kleding zou ik 't eerst zo goed als het gaat met een droge, harde borstel proberen te verwijderen om ze vervolgens met twee flinke eetlepels zout en een schepje van dat Oxxidinges volgens je normale wasprogramma te reinigen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Raamkozijnen even nat maken met water (warm) en dan met een vochtige doek de uitwerpselen verwijderen. Als je er een ruiten schoonmaak spul opspuit kan het ook en neem je meteen de ruiten mee. 2 vliegen / muggen in 1 klap ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij deze bedankt voor de reacties, ik ben nog door iemand gemaild van deze site, er blijken inderdaad schoonmaakmiddelen voor te bestaan. Maar dan moest ik zoeken op bootonderhoud.