Iemand een gaaf project?

Iemand een tof idee voor mijn zondagmorgen project?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat bedoel je precies?
Wees eens iets specifieker?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb niet echt een richting! Ik ben opzoek naar iets 'nieuws', waar ik me een aantal weken in wil verdiepen ;-)

Het beste antwoord

Een zondagmorgenproject waar ik ooit veel plezier aan heb beleefd (hoewel het vaak ook tamelijk confronterend was) hield in dat ik mezelf letterlijk in kaart heb proberen te brengen.

Eenvoudig begonnen met een zelfontworpen blanco "landkaart" ben ik steden van opleiding en werk gaan intekenen, bergketens van familie, kennissen- en vriendenkringen gaan schetsen, meren en rivieren van emoties, verlangens en karaktereigenschappen gaan ontwerpen. Ik begon de klimatologische omstandigheden van mijn "ik-landje" te benoemen, er levende volkeren te onderscheiden, reisverslagen te schrijven, enz. enz. Je kunt het zo gek, meerdimensionaal en uitgebreid maken als je zelf wilt.

Na verloop van tijd en veel graaf- en schaafwerk heb je met een beetje geluk een "gaaf" stukje huisvlijt gefabriceerd dat inzicht biedt in hoe jij vind dat je in elkaar zit en op de wereldkaart van het tijdelijke hier staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

mijn zondagproject is: "Uitslapen".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haaientanden zoeken in zeeland?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat deed ik vroeger wel eens! Heb nog ergens een hele collectie liggen. Het is alleen een beetje moeilijk om iedere zondagmorgen een retourtje Zeeland te regelen ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahaha heb het zelf nog nooit gedaan maar hoorde het ergens. Lijkt me wel een leuke bezigheid met kinderen... beetje over het strand struinen. Jammer dat je idd helemaal naar zeeland moet.
ODOL met degene die je de avond ervoor hebt gescoort
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Telegraaf bezorgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een ondergrondse hut graven in je achtertuin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Check de site op mijn bron. Echt geweldig. Daar wordt je automatisch aan een wildvreemde gekoppeld. Als chatprogramma. Echt de meest hilarische gesprekken krijg je zo.

wel opletten, er zitten ook aardig wat malloten tussen, maar dat is ook wel grappig meestal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets wat je nog nooit gedaan hebt : honderd km fietsen met een picknick mand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
euh, ijslolly stokjes verzamelen en er wat van bouwen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het bos (of gewoon je tuin, als je die hebt) in gaan, genieten van de vogelgeluiden en die proberen te herkennen en als het meezit de zonsopgang.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een boemerang of vlieger maken en deze dan 's middags uitproberen.