Wat zou je echt nog willen doen?

Maar dit nu onmogelijk voor je is.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (12)

Mijn eigen huis ontwerpen en laten bouwen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
elk land van de wereld bezoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
met mijn eerste vrouw gelukkig zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
juist omdat het onmogelijk is.
Een heleboel... mijn dochter aikido en jiu-jutsu leren, een trektocht door ijsland, stoeien met mijn dochter, kan zo nog wel een tijdje doorgaan.

Nu heb ik weer voor mij reele uitdagingen gevonden en hou mij minder bezig met mijn vroegere activiteiten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
L E V E N . . . .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ben je nu dood dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee tuurlijk niet... Ik bedoel echt VRIJ LEVEN... zonder beperking, zonder angst, zonder grenzen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar je leeft al dus hoe kan je nog meer leven dan L E V E N
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het leven beL E V E N , in al zijn facetten. Ik vermoed dat er veel meer en dieper te beleven valt dan dat ik nu doe...
vliegen zonder hulpmiddelen, zoiets als in de boeken van Jirelle...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kleding ontwerpen, Laten maken en een kliniek opzetten voor kinderen die worden gepest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een ruimtereis maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op mijn eigen pagina komen,ik zit nu op het account van gebruikersnaam!
een marathon lopen op elk continent
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn vliegbrevet halen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In een ruimteschip van de ene planeet naar de andere vliegen. Dit zou daadwerkelijk kunnen, als ze een voortstuwingsmechanisme kunnen bedenken dat bijna de lichtsnelheid haalt. Voor een buitenstaander ben je dan vele jaren onderweg, maar door 'time dilation' wordt jijzelf niet veel ouder!
Als je een lichtjaar reist met een snelheid van bijna de lichtsnelheid, wordt je dus NIET een jaar ouder. (Relativiteit.) In theorie kan dat gewoon (voor je lichaam) een paar minuten duren, alleen is 't versnellen en afremmen 't grote probleem.
Maar of zoiets ooit mogelijk zal zijn voordat de mensheid zichzelf om zeep heeft geholpen of voordat de Aarde (voordat we ons verspreid hebben over andere hemellichamen) door een grote meteoriet geraakt wordt, is nog maar de vraag...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bananenbavarois eten, of iedere dag creme brulee.