Wat is het vreemdste dier dat je ooit in het echt hebt gezien?

Dus niet op tv of in een boek.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Eén of andere reuzesalamder op een vuilnisbelt in Sri Lanka. Ongeveer zo groot als een volwassen krokodil. Wilde 'm van dichtbij bekijken, maar hij vluchtte weg.
Maar goed ook, ik hoorde later dat ze je been kunnen breken met een slag van hun staart, als ze zich bedreigd voelen.
Net een prehistorisch dier...
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
no shit! ;P
Een miereneter zowieso!
Kijk er nou eens naar, volstrekt belachelijk ziet het eruit!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vliegende vis.
echt vreemd een vis met grote insectenvleugels.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een rups.

Ik heb veel dieren gezien, in het buitenland en in dierentuinen. Maar laatst vond ik in de tuin een rups, en als je daar een tijd goed naar kijkt is het echt een heel vreemd dier. Hoe hij beweegt en eruit ziet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het vreemdste, meest onbetrouwbare en meest onvoorspelbare dier is inderdaad de mens. Hoe meer hersens, hoe gemener, lijkt het soms.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Homo sapiens
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een zeester!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb in het Zeeaquarium van Bergen een tijdje verbaasd staan kijken naar een heremietkreeft.
Overal uitsteeksels, waar dienen die allemaal voor?
Wat een moeite moet-ie doen om een beetje eten naar binnen te krijgen.
Het beest ziet er zo kwetsbaar uit, dat is toch een makkelijke prooi?
En hoe kan het zich voortplanten, met al die dingen die overal uitsteken?
Intelligent design? Een haai, die is intelligent designed.
Maar dit.......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vond ooit een aangespoeld pallet vol met eendenmossels op een strand in Zeeland. Uiterst eigenaardige wezentjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de bidsprinkhaan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'T 'vreemdste' wat me te binnen kan schieten is een vuurvliegje... Ik heb blijkbaar niet veel vreemde dieren gezien in mijn leven ;).