Wie wordt emotioneel geraakt bij onderstaand filmpje?of laat het volkomen koud.

ik vind de boodschap van deze meneer zo sterk dat ik 'm graag met jullie deel.
http://www.youtube.com/watch?v=gqantZJ6WwM

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Mooi filmpje en een nog veel mooiere boodschap.

"And when you fail, you try again! And again. And again. And again."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Heb hem net gekeken, moet zeggen dat het me wel wat, maar niet heel veel doet.

Vind het goed dat ie het doet, dat ie het durft, maar verder spreekt het me gewoon niet zo erg aan..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het idee is mooi, hoe die man toch optimistisch blijft onder zijn afschuwelijke verminking. Ik kan alleen nooit zo tegen dat dramatische, dat liedje erachter bijvoorbeeld maakt het zo 'nep'... koud laat het me niet, want het verhaal erachter is mooi, maar maak het niet zo Hollywoodachtig!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat is er toch aan de hand vandaag. allemaal vragen over liefde en emoties. Pfff...het lijkt wel volle maan. Heb net effe de kalender gecheckt en het is ook idd bijna volle maan. Maar om op je vraag terug te komen. Ja ik zat met een brok in mijn keel te kijken en tegelijkertijd werd ik er ook erg door geinspireerd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja ik kende m al...wou dat ik zo in t leven stond...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goede overgang ook, van luchtig naar serieus. Alle bewondering voor deze grootse man.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is het zo bijzonder omdat hij het verteld omdat hij geen armen of benen heeft?

Als iemand anders het verteld met het zelfde muziekje klinkt het ook emotioneel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, ik moet bekennen dat het mij volkomen koud laat hoor. Er zijn altijd al zat verhalen van mensen aan wie van alles mankeert en ik heb daar gewoon niet zoveel mee. Ik kan me echter wel voorstellen dat anderen daar totaal anders tegenaan kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vond hem het meest ontroerende toen hij grappen maakten. toen dacht 'wow echt gaaf dat je zo met je handicap om kan gaan.' maar toen werd het dramatisch en begon dat liedje en deed hij er overdreven langzaam over om op te staan en toen was ik er wel klaar mee. vooral dat laatste geknuffel nog op het eind... kom op zeg! er zijn wel meer mensen die vreselijke dingen hebben meegemaakt maar waar het je het er toevallig niet aan af ziet en die niet zo'n show nodig hebben om daar mee 'te koop' te lopen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Prana;

Bewondering voor de moed en kracht van die vent, maar verder een emotioneel wat overtrokken filmpje. Mij wat al te gemakkelijk om tegen gewone jonge mensen met doorsneeprobleempjes zo'n peptalk te gaan houden. Moet je eens proberen in een jeugdinrichting of een sloppenwijk in de derde wereld.