waarom zegt een jongen uit mijn klas als ik verkering vraag: nee ik heb geen tijd

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (6)

Misschien om duidelijk te maken dat hij niet geïnterreseerd is (op een zachte manier) of omdat hij daadwerkelijk geen tijd in een relatie wil steken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of misschien omdat die niet weet wat hij er mee aanmoet. Ik weet niet hoe oud je bent, maar vaak ontwikkelen jongens zich iets minder snel dan meisjes. Dus het kan ook dat hij het nog niet helemaal begrijpt.
suc6 ermee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat hij geen tijd voor verkering heeft....(of hij heeft er geen zin in, dit hoeft niet aan jou te liggen hoor!)

Als ik 1 tip mag geven... loop niet achter jongens aan, laat ze naar jou toekomen, dan weet je dat het goed zit en zit je niet te piekeren over dit soort zaken..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jongens hebben vaak op jouw leeftijd hele andere interesses: Brommers, vrienden, uitgaan, etc.

Ik had vroeger ook altijd heel veel vriendinnetjes, maar zag ze ook niet staan. Later besef je pas als jongen / man dat ze achter je aan zaten en iets van je wilde.

Maar het kan ook zijn dat die jongen weet dat je dat net ook al aan een andere klasgenoot heb gevraagd. Jij zou ook geen 2e keuze willen zijn. Misschien denken ze dat jij heel graag wilt of dat je als een sloerie bestempeld wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat een vriendin hebben tijd vergt en deze jongen waarschijnlijk geen relatie wil hebben, maar geef het nooit op een afwijzing kan een actie zijn tot meer aandacht vragen;)

volg je hart
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat hij jouw wil vragen en niet gevraagd wil worden door een meisje. Dit kan erg afstotelijk zijn voor een jongen.