Worden er soms antwoorden en / of vragen verwijderd zonder dat degene die de vraag stelde of die het antwoord gaf hiervan op de hoogte wordt geteld?

Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik dacht vrij stellig dat ik een antwoord had gegeven op: http://www.goeievraag.nl/vraag/waarom-schreeuwen-kinderen-tegenwoordig-elkaar.4384 maar het is er niet meer.

Het kan ook zijn dat ik het tabblad per ongeluk gesloten heb voordat ik het antwoord bevestigd heb. Maar als je antwoord of vraag dus verwijderd wordt, krijg je daar dan bericht over?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Als je antwoord wordt verwijderd door een moderator krijg je een mailtje met de reden hiervoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zal het wel mijn eigen warrigheid geweest zijn. :) (schaamt zich diep)

Andere antwoorden (3)

Als je niet meer zeker weet of je daadwerkelijk antwoord op die vraag hebt gegeven, dan kun je even door je punthistorie op je profielpagina bladeren. Ook daar vind je eventuele verwijderingen terug.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er is best wel gegumd in mijn schrijfsels maar dat is nooit zonder vermelding gebeurd. Daarentegen verdenk ik de redactie wel van het herplaatsen zonder daar een bericht van uit te sturen. Het voorval wat je hier boven beschrijft lijkt mij de juiste. Denken dat je iets geplaatst hebt en het niet terug kunnen vinden. (is mij ook wel is gebeurd)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bent hem waarschijnlijk gewoon vergeten te bevestigen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk het ook. Toch vond ik het een interessante vraag om te stellen, stel dat veel meer mensen ineens antwoorden of vragen missen, dan zou je ook kunnen denken aan een technisch probleem wat daarna dan gemeld kan worden.