Kunnen 5 vissen (2Shubunkins,2Thaise algeneters en een Algeneter op he glas)in een bak van 20/25 liter??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (5)

Das een bak van bv 10x20cm en 10cm hoog.
Nee ik zou denken van niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verkeerd gerekend ,opnieuw!
Neem aan dat het een tropisch aquarium is. Dan is het wel erg weinig. Over het algemeen is dat een vis per cm 1 liter water nodig heeft. Bij een verwarmd aquariom kun je dit al gauw verdubbelen. Je moet dan ook rekening houden met zuurstof/ph/filtering.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de bak van blik is maak je een goede kans.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat gaat prima, er kan ook nog een steur bij, 3 goudwinden een zure haring en een rolmops! Je bent wel met dieren bezig hoor. Dat kan je ze toch niet aandoen! Shubunkin word 20 tot 25cm die kan al bijna niet meer keren in zo.n klein bakje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vissen moeten flink de ruimte hebben. De bak waar jij over praat is ternauwenood geschikt voor 5 guppies.