Ik vind een Jongen leuk, hij mij ook maar het is pas 1 dag uit met zijn vriendin,we zijn beide 14,moet ik hem terugzoenen als hij me zoent?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (10)

Tuurlijk...je bent jong en je wilt wat toch? Waarschijnlijk komt hij nu niet uit een langdurige relatie..en als hij je zoent geeft hij toch aan dat hij zich er in iedergeval niets van aantrekt, voor jezelf moet je uitmaken of jij dat dan ook echt wilt. Maar zo te lezen ga je geen nee zeggen ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet helemaal niets!

Er is maar een iemand die op deze vraag verder een zinnig antwoord kan geven en dat ben je zelf. Doe wat je hart je ingeeft en laat anderen (ook mij) lekker lullen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij wil jou zoenen, jij wil hem zoenen, ik zou zeggen: go for it!

Als hij geen initiatief zou tonen, zou je hem nog even tijd kunnen gunnen na zijn vorige relatie. Maar als hij jou zelf begint te zoenen, wat let je dan om terug te zoenen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens minister Plasterk moet de minister de kinderen sexueel weerbaar maken. Ik zal hem eens bellen en vragen hier een antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet je flink laten pakken, niet van voor, niet van zij maaaar. Waarom zoen je hem niet waarom alleen als hij jou zoent? Neem het initiatief zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alleen als je dat zelf wil.

Ja, en hoe weet ik nou of ik dat wil, hoor ik je denken.

Nou daar moet je misschien even de tijd voor nemen om dat te bepalen, voordat je terugzoent.

Zo kan een rol spelen wie zijn vorige vriendin was, want misschien is dat ook wel een vriendin van jou, en wil je haar niet kwetsen.

Of misschien weet die jongen zelf ook hoe leuk meisjes hem vinden en maakt hij daar uitbundig gebruik van door elke dag een ander meisje te zoenen. En misschien wil je niet de reputatie krijgen dat je daar ook intrapt. Of misschien maakt dat je niet uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij hoort mensen over het internet denk. Psycho
Je twijfelf zelf nog (anders slelde je de vraag niet). Nog niet doen dus. Pas doen als er geen twijfel meer is :).
Trouwens als 't nog maar 1 dag uit is en hij heeft nu alweer een ander: komt dat vaker bij hem voor? Dan is de kans groot dat hij jouw ook weer (binnenkort) zal verlaten voor 't geringste.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet als jij dat niet wilt. Laat je onder geen enklele voorwaarde iets opdringen, maar bepaald zelf wat en wanneer!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry voor de tikfouten... krijg ik nou weer puntenaftrek? :--)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe kun jij 2x antwoorden?
En daar 2x punten voor krijgen?
Als je wilt moet je het doen! En als je niet wilt doe het dan niet! Nee=Nee! Als je echt verliefd op hem bent (en hij ook op jouw) zou ik zeker terugzoenen, wat heb je te verliezen?