Is het gewenst om te kunnen zien wie je mint en plust?

Ik zie in een bepaalde vraag iemand iedereen minnen en zelf geen antwoord geven.
(Althans geen ander antwoord dan wat gegeven is)

Ik vraag me af of het wenselijk is om te weten wie je mint en plust.
Nu krijg je van die annonieme minners die het blijkbaar uit hobby doen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ja is inderdaad zo maar of het verstandig is om te zien wie je mint lijkt mij van niet.
Dan krijg je weer wraakreacties en gaat iedereen die een minnetje krijgt die andere ook maar minnen ongeacht het antwoord.
Dus het lijkt mij niet echt verstandig. omgekeerd trouwens ook niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is alleen van belang voor de moderators of iemand spamt met de duimpjes vind ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou beter zijn, om indien een min gegeven wordt, er in een reactie bij te vermelden om welke reden de min is gegeven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind dat het wel verstandig zou zijn als je kunt zien wie er een min en wie er een plus gegeven heeft. Soms lijkt het wel of iemand een vraag stelt en alle antwoorden waar ook maar een woord verkeerd in staat (naar mening van de vragensteller) een minduimpje krijgt. Of dit ook echt zo is weet ik natuurlijk niet omdat we niet kunnen zien wie de minnen geeft en waarom, maar die indruk heb ik dus wel.

Ik denk dat wraakacties wel uit te sluiten zijn door een bepaald maximum te stellen aan de geven minnen en plussen, een andere optie zou misschien zijn dat je een antwoord kunt waarderen, dus niet met min of plus, maar bijvoorbeeld op een schaal van 1 tot 10.

Ik heb er geen problemen mee dat iemand mij of een ander een min geeft, maar ik vraag me dus in sommige gevallen ten zeerste af wat de motivatie ervoor geweest is, dus ook een al dan niet verplichte reactie bij een min is een idee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eerlijk gezegd zal het me worst wezen wie plust of mint. Wel vind ik het altijd best prettig om, zoals panteao hierboven al zegt, te weten waaróm er gewaardeerd wordt zoals er gewaardeerd wordt en dan met name in het geval van een minnetje.

Soms is er zoals je zelf al suggereert inderdaad geen touw aan vast te knopen waar zo'n negatief duimpje vandaan komt.

Maar nogmaals, behoefte aan de mogelijkheid om te kunnen zien wie er plust of mint heb ik niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat een minnetje geen consequenties heeft, en een plusje alleen maar mensen eerder een hoger level geven, maakt het eigenlijk geen gehaktbal uit.