Waarom ergeren sommige mensen zich aan sommige (persoonlijke) vragen?

Je hoeft toch geen antwoord te geven op vragen die je niet leuk vindt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

denk dat ze het te confronterend vinden, en zoals je zegt, je hoeft geen antwoord te geven, maar kan wel begrijpen dat het wat ergenis/irritatie op kan wekken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Sommige mensen vinden het moeilijk om zich aan te passen als er dingen veranderen. En sommige mensen zijn het niet gewend dat zulke vragen gesteld worden dus worden ze zuur en gaan ze roepen dat vroeger alles beter was en gaan ze zich irriteren..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb geen hekel aan persoonlijke vragen, alhoewel er vragen tussen zitten dat ik ook even achter mijn oor krab. Als ik een vraag niet weet of neit wil beantwoorden, doe ik dat ook beslist niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet precies wat voor soort vragen je met "persoonlijke" vragen bedoelt. Ik probeer alleen maar vragen te beantwoorden waarbij ik denk dat mijn antwoord iets toevoegt. Maar bij sommige vragen (bijv. wat is erger dik of klein; wat is liever een hond of een poes; etc.) roepen bij mij een bepaald soort irritatie op. Ik kan het dan niet laten om met een" knipoog" te antwoorden. Eigenlijk zend ik hiermee dan een signaal uit: Deze vraag hoort niet thuis op een site die heet: "goeievraag"!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Persoonlijke vragen zijn zoals het woord al zegt pesoonlijk. Die kunnen andere dus niet voor je beantwoorden. Dan is het meer een soort advies dat je vraagt en dat hoort meer thuis op een forum. Afhankelijk van de vraag kan hij dus verwijderd worden.

Dit is zwart-wit gezien het antwoord op jouw vraag :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit soort stomme vragen ergert me mateloos.....