De Veluwe is een overwegend beboste landstreek in de Nederlandse provincie Gelderland en een voormalig kwartier van het hertogdom Gelre. Kloksgewijs vanaf het stadje Hattem in het noorden wordt het gebied ruwweg begrensd door Apeldoorn, Dieren, Arnhem, Wageningen, Ede, Barneveld en Harderwijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Tussen Oudewater en Hekendorp, langs de Hollandse IJssel. Mooi fietsen, vooral in mei-juni als de natuur weer groen wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat stukje is inderdaad fraai. Ik wandel daar veel. Als je ooit een wandelaar op blanke, houten klompen tegenkomt, noem die dan FuShin! en ik kijk gegarandeerd verrast op of om.
Het plekje waar mijn twee voeten staan of lopen, waar ik zit of waar ik lig. De rest van Nederland is met betrekking tot 'mooi' in zoverre relevant, dat ik er niets aan heb als ik er niet zelf ben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt aan jouw smaak. Hou je van bossen, meren, stranden, bloemen, grasvelden, huizen, winkelcentrum's
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
West zeeuwsvlaanderen de polder achter het dorp Retrancement.
Mooie slingerweggetjes met knotwilgen en mooie dijkjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit hangt van je persoonlijke voorkeur af. Zelf ben ik gek op het stuk wad bij Paesens-Moddergat. Ik vind dit zo'n uniek stuk natuur. Elke keer als ik er kom, ziet het er anders uit, maar altijd weer heel bijzonder!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rottevalle is heel mooi. Klein dorpje, met onzettend mooi uitzicht op de open vlaktes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Almere stad is de mooiste plek in Nerderland. Waarom? omdat Almere bijzonder in zijn karakter is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rotterdam natuurlijk!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in elk geval niet Friesland!