Hoe komt het dat sommige mensen in zo'n korte tijd, zo veel punten verzamelen?

Even finetunen: de laatste week/weken is het hier ineens drukker geworden. Hoe is het mogelijk dat deze mensen zo veel punten hebben, in zo'n korte tijd? Zitten ze dan bijna de hele dag (of in ieder geval een groot deel van de dag) op goeievraag of lijkt dat maar zo?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Dat vraag ik me ook af! Neem JuNoo en Elisabeth (niet verkeerd bedoeld maar jullie staan toevallig bovenaan), zover als mijn kennis reikt, willen de groene getallen tussen de haakjes zeggen dat die punten deze week verdient zijn... Nu vind ik dat de punten afgeschaft mogen worden, helemaal als het competitie gerichte mensen aantrekt die maar onzin antwoorden geven om de punten... Maar ben blij dat ik niet de enige ben die er bij stil heeft gestaan!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat is gewoon zo.
Sommige mensen willen de hele dag werken en niks doen en anderen de hele dag vragen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tot eergister was punten verdienen nog makkelijker; toen kreeg je twee punten per antwoord. Daarnaast zijn er waarschijnlijk wel mensen die hier de hele dag zitten, de truc daarbij is multitasken; ikzelf heb dit scherm openstaan naast alle andere dingen die ik doe en elk kwartier check ik even welke nieuwe vragen er zijn. Maar dit is voor iedereen anders. Heel goed antwoorden helpt natuurlijk ook met snel verdienen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kunt natuurlijk ook heel veel vragen als beste beantwoorden:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit komt doordat het ongeveer vanaf een week geleden zeer populair geworden is. Dit komt doordat het op heel veel sites staat en dus melden heel veel mensen zich aan en kun je veel vragen beantwoorden voor veel punten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
IK denk dat veel nieuwe gebruikers best wel actief. Ik zit best wel veel achter goeie vraag en vroeger kwam ik altijd nog in de dag of week top voor maar tegenwoordig lukt het me niet eens meer :-(
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'vroeger': dat lijkt jaren geleden.
Er worden gewoon heel veel korte en vaak overbodig antwoorden gegeven. De antwoorden van de andere gebruikers worden niet gelezen en als ze ze al wel gelezen hebben, geven ze toch antwoord. Ik denk dat er gebruikers zijn die alleen maar antwoord geven om de punten. Jammer want het gaat ten koste van de kwaliteit van de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk dat je hierin helemaal gelijk hebt. Als ik achter mijn p.c. zit staat de GV pagina ook open.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In mijn geval is het veel tijd (voor een paar dagen dan toch), enthousiast aan de slag met antwoorden en dan ook nog eens vaak verkozen worden tot het beste antwoord (dat alleen al is 250 punten tot nu toe).

Of dit de beste manier is om een top 5 samen te stellen? Ik vind van niet. Ik denk dat het percentage beste antwoorden bijvoorbeeld een betere indicatie is, of juist goed gewaardeerde vragen (want zonder die vragen, geen antwoorden, hè :-) )

Maar straks ben ik weer uit die top verdwenen. Opleiding, werk. Allerlei wat me van deze site weg gaat houden. Heeft Anne (1468) ook weer kans ;-)