Hoe ziet het haar van koningin Beatrix eruit als ze net onder de douche vandaan komt?

Dat het nat is snap ik zelf ook wel!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Op onderstaande site kapt een kapper het haar van een "gewone burger" als Beatrix. Er staat ook een foto bij van het haar voor de metamorfose. Ik vermoed dat de koningin ook zo'n basiskapsel heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

En ook plat, tenzij ze een badmuts op heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vermoed heel dun. Dat bijna extreme volume van haar kapsel kan (haast) niet anders dan kunstmatig zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geloof het of niet, maar ze zit iedere dag uren bij de kapper om het haar in de gewenste vorm te krijgen. Ik heb het ze op televisie een keertje na zien doen. Moet je je eens voorstellen, iedere dag 'ongeveer twee' uur kwijt aan de kapper. ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hetzelfed volgens mij is haar haar waterafstotend