WAAROM VINDEN MENSEN HET NODIG OM TE SCHREEUWEN IN EMAILS?

Ja, ik doe het hier nu ook, maar alleen om duidelijk te maken wat ik bedoel. Het heeft volgens mij nl. geen enkele toegevoegde waarde en is alleen maar irritant.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Bij een gebrek aan voldoende goede woorden willen sommige nog wel eens op knoppen gaan drukken omdat het dan minder opvalt dat ze er niet zo goed uitkomen. Maar de kunst van een goed bericht is de eenvoud, goede leesbaarheid. gebruik niet te veel of onnodig dure woorden, val niet te veel in herhaling en maak er wat van , een antwoord van een regel is ook niet erg overtuigend of het moet een hele sterke wezen en blijf met je antwoord bij de vraag. groeten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

gaat niet bewust, hebben te dikke vingers, en willen even snel antwoorden en drukken per abuis op de CAPS LOCK toets
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen gebruiken juist hoofdletters om iets uit de context te laten springen. ZO ZOU DEZE REGEL EERDER OPVALLEN DAN DE REGEL DIE IK HIERVOOR HEB GESCHREVEN.

Dit doen mensen dus alleen maar om een bepaalde uitspraak te bekrachtigen.