hoeveel mensen zitten er nu vragen te stellen en antwoorden te geven, terwijl ze eigenlijk iets anders moeten doen??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

jah ik moet eigenlijk ook aan het werk.
maar ipv daarvan zit ik hier antwoord te geven op jouwn vraag. dat ik niet aan het werk ben maar vragen beantwoord. zodat ik weer niet aan het werk ben.

maar vind het wel leuk hier :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

ik doe nu al 3 uur niks anders
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik, ik moet eigenlijk aan het werk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hier nog 1, ik zit hier rustig alles beetje door te lezen al paar uur lang maar niet echt verstandig haha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bedankt voor het wakker schudden, ik ga snel weer werken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk niet, dus heb niets anders te doen op dit moment.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
te veel :o)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een takenlijstje naast me liggen maar zit hier. Gelukkig is het koopavond vandaag dus heb nog wel even.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wake up call! Ik ga ervandoor :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn baas hopelijk niet, anders ben ik erbij. Maar, goede call: ik ga weer wat doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik, eigenlijk ligt er nog een hoop werk op me te wachten. PC's rissen, pc's plaatsen, telefonie aansluiten. incidenten behandelen enz.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik moet eigenlijk verslagen maken