Waarom stel je hier vragen als je het antwoord gelijk kunt hebben, wanneer je deze vraag intikt op Google?

Probeer maar eens...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

...en Google geeft geen punten weg!

tralala! Weer 2 erbij!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahah a-2

Andere antwoorden (10)

omdat dit veel leuker is .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je hebt hierin gelijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
niet alle vragen die hier gesteld worden kan je het antwoord op googleën ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ook weten sommige mensen niet hoe google werkt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat google je misschien antwoorden geeft die je helemaal niet wil horen :-)

Ook mogelijk: omdat je voor een goede zoekopdracht in google een bepaald gevoel moet hebben voor de juiste keuze van zoeksleutels, terwijl je voor het stellen van een vraag híer je geen enkele vorm van echte intelligentie hoeft aan te wenden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bovenstaande kan een optie wezen, maar in google krijg je vaak hele lijsten en texten waar je antwoord in moet staan.

Hier is het vaak kort en krachtig.
Leuke hiervan is dat je vaak ook verschillende meningen snel bij elkaar hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het leuke van deze manier is, dat je verschillende meningen als antwoord krijgt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat er hier mensen zijn die het voor je zoeken op google. En meestal neemt het meer tijd in beslag om het op te zoeken op google dan om het hier te vragen, vandaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen zijn lui, dus vragen ze het liever dan zelf op te zoeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op deze vraag vond ik geen antwoord op google...