Zitten er van alle Suske en Wiske- stripboeken die tot nu toe zijn uitgebracht er nog collectors items tussen ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (3)

jazeker, ik weet dat er een paar speciale uitgaven zijn gemaakt, maar hoeveel, dat antwoord moet ik je verschuldigd blijven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De huidige reeks begint bij 67, een raar getal..

Er blijkt dan ook daarvoor een heel aantal reeksen te zitten die zeldzamer zijn dan de rest:

Rikki en Wiske 1 nummer
Het Spaanse spook 1 nummer
De Blauwse Reeks 6 nummers
De Vlaamse Ongekleurde Reeks 35 nummers
De Vlaamse Tweekleuren Reeks 22 nummers
De Hollandse Ongekleurde Reeks 24 nummers
De Hollandse Tweekleuren Reeks 33 nummers
De Gezamenlijke Reeks 16 nummers
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De reeks begint bij 67 omdat ze vanaf toen alle uitgaven opnieuw hebben uitgebracht in kleur. De eerste 66 uitgaven waren nog in zwart-wit.
die zijn er zeker!
Dat zijn de blauwe albums, idd. de nummers voor no.67

sidonia heet dan nog sidonieke en schanulleke schalulleke (echt waar!!)