Als je geen snoep van vreemden mag aannemen, wat zou dan voor jou de reden zijn om dit dan toch te doen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (8)

Om tegen de draad in te gaan..

Btw.,, met sintemaarten doet ieder kind het
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een handvol pindarotsjes !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het niet-toegestane heeft altijd al een aantrekkingskracht gehad?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alsnog niet aanpakken. Onlangs is er nog een vlaai aangeboden aan wat parkeerwachters, met het resultaat dat ze vol aan de diaree zaten. Gewoon niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het niet-toegestane heeft altijd al een aantrekkingskracht gehad?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als hij het probeert vast te houden is het vast wel goed. Dus dan vind ik het wel veilig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat dingen die we niet mogen soms een onweerstaanbare aantrekkingskracht uitoefenen..ik denk dat het een soort spanning die je een adrenaline kick geeft..omdat je nieuwsgierig bent naar wat er dan gebeurt. Met snoep vind ik dit niet zo interessant ..maar met vele andere zaken die niet mogen kan ik me voorstellen dat je ze toch doet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben 20, denk niet dat zo iemand mij snoep aanbied.