als je uit egypte komt wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik denk eerder op 26-03-2009
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de chinezen, myas en de kelten hebben voorspeld dat iets zou gebeuren...maar hoe of wat niet... Maar de hype die nu al aan het ontstaan is zorgt vanzelf wel voor een gebeurtenis
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De maanden die op de kalenders staan zijn in de Romijnse tijd bedacht. Ik denk niet dat zij meer dan 2000 jaar geleden wisten dan precies op 21-12-2012 de wereld vergaat en de 'kalenders' dus zo'n mooi 'rond' getal hebben uitgekozen.

Kalenders kunnen trouwens helemaal niet praten...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee alleen de may's (heel ver geleden beweren wanneer de planeten van de melkweg op 1 lijn komen staan (op 21-12-2012) dat er een 0 punt is en de aarde "even" op houd met draaien en misschien daarna de andere kant op gaat draaien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de planeet niburu of planeet x genoemd scheert langs de aarde, of het waar is is maar de vraag, maar het internet staat er vol mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk wel, als ik jou was zou ik er niet eens op gaan wachten..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoe vaak is al niet voorspeld dat de wereld zou vergaan. Is het al een keer gebeurd?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarom zei hij vergaan dan ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet of je dit bedoelt:

Ik heb gehoord dat we misschien in het eind van 2012 een megamegamegacrisis hebben omdat deze crisis nog maar het topje van de ijsberg was. We zijn dus waarschijnlijk nog lang niet beneden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens de maya's wel.
RomEInen hebben er niks mee te maken