Een Porsche die wordt aangeboden voor 1500 euro door iemand die de weg een beetje kwijt is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een zilveren dinky toy

de rest geeft problemen:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Tata 'NANO' maar deze komt pas uit in 2011 in Europa.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mag je de mijne wel kopen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een dikke sportwagen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de nano van Tata motors heb je nieuw met vier plaatsen , een twee cylinder motor voor een eerste aanbetaling van 300 euro. Ik spaar je dus 1200 uit(op korte termijn) dank U wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een leuke MG die je dan zelf opknapt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Cris;

Voor 1500 euro kun je geen 'beste' auto kopen, hooguit eentje die aan jouw vervoersbehoefte voldoet. Met de aanschaf beginnen de kosten immers pas. Voor dat bedrag kun je echter gerust aardige, betaalbaar te rijden auto's vinden, maar verwacht geen droomkannonen. Denk niet zozeer aan merken, maar kijk naar de algehele staat. Verzekeringskosten moet je ook mee laten wegen. Neem niet iets bijzonders, maar eentje die elke garage of handige jongen kan onderhouden en repareren en waarvan de onderdelen niet de wereld kosten. je komt bijna automatisch uit bij modellen die veel verkocht zijn. Ga maar eens op sites als autotrack, marktplaats en autoscouting snuffelen en je zult zien dat er nog aardig wat te koop is voor dat geld.