Hoeveel fietsen hebben de duitsers van ons gestolen in WO II?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Antwoorden (9)

9 Miljoen, en die gelijk doorgestuurd naar Beijing.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe dom kan je zijn.....

Hoeveel grassprieten zijn er overreden door auto's tussen 1990 en 2000?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij 3 (1tje met zijwieltjes)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geen idee hoeveel 1 ding weet ik 200% zeker ze hebben me opa zijn fiets wel gejat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien geen direct anrwoord, maar vind het een beetje vervelende vraag.

Om na dik 60 jaar nog te neuzelen over fietsen die gestolen zijn door de duitsers....

Meerendeel van die duitsers zijn OF hoogbejaard OF dood...

Laat dat met die fietsen toch een keer zitten..

Denk dat er in die 60 jaar na de oorlog meer fietsen zijn gestolen door ons nederlanders zelf dan in de hele oorlog door de duitsers.

Mijn opa zijn fiets was ook gestolen, en na de oorlog nog wel 20 keer geloof ik.

De "humor" van die fietsen is er nu echt wel af hoor!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar zouden we het niet meer over hebben
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van jou 0, gezien je leeftijd.