Wat te doen als je over een uur je proefwerk hebt en je hebt nauwelijks of niet geleerd.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
7.2K

Antwoorden (11)

Hopen dat je wel logisch na kunt denken tijden het maken van het proefwerk. en natuurlijk de volgende keer eerder beginnen :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat te doen? ... je gaan schamen en het met andere proefwerken later proberen goed te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hier wegwezen en gaan leren met je luie .......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naast iemand gaan zitten die wel heeft geleerd. Deze eventuel omkopen zodat hij de antwoorden doorspeelt. Of gewoon afkijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Snel een studiegenoot opbellen en gokken op één hoofdstuk en dat nog snel instuderen. Ooit toegepast en onderscheiding!!! Nu eerlijk: het was mijn lievelingsvak economie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ziek melden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een (paar) spiekbriefje(s) maken natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je een meisje bent en je een mannelijke leraar hebt weetje wat je moet doen....
Als jongen zou ik gaan spieke
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De grote lijnen van de leerstof bekijken en het proefwerk zo goed mogelijk proberen te maken. Heb je een onvoldoende, begin dan wel op tijd te leren voor je herkansing!

Heb je geen mogelijkheid tot herkansing, meld je dan ziek en haal je proefwerk later in. De tijd dat je 'ziek' bent besteed je uiteraard aan je leerstof.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bier drinken natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de gebruikelijke gang van zaken is een onvoldoende halen en aan je ouders uitleggen waarom je dit keer weer niets gedaan hebt