xD whahahaha geen zin in school ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee :P

Andere antwoorden (7)

Een functioneel ontwerper.....
een ontwerp voor wat precies?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien als je vertelt wat het is..?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uurtje factuurtje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iemand die je goed uitlegt wat je wenst en vervolgens voldoende betaalt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maak het lekker zelf ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lekker aardige opmerking =.= kan je ook normaal zegge
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat zullen veel mensen kunnen, ik kan dat gelukkig zelf, maar als ik met zo'n vraag zou lopen dan zou ik een freelancer zoeken die dat voor me wil doen. een voorbeeld van site waar je freelancers kan vinden en oproepen kan plaatsen is www.freelance.nl.
maak daar je vraagstelling wel iets concreter anders krijg je veel onzinreacties.