Welke WC kies jij?

Stel je komt een WC binnen, het is een lange gang met de deuren aan de rechterkant. Je hebt 5 wc deuren met een normale toilet pot. Welke deur zou jij binnen lopen?

De laatste? De eerste? De middelste? Of ga je kijken welke niet stinkt? Of kijk je welke het schoonst is. Ben heel benieuwd!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Omdat de meeste mensen de dichtstbijzijnde wc zullen nemen pak ik de laatste, die is het minst gebruikt en heeft de grootste kans nog (redelijk) schoon te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

De eerste die vrij is.

Ik zou niet naar de WC gaan in een (semi)publieke gelegenheid tenzij ik heel erg nodig moet! En dan neem ik de eerste open deur rechtsaf, klik - slot er op, broek uit, tssssssssssssssssssssssssssssssss .... wow
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de tweede, niet in het midden en niet in een uiterste
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik neem de eerste die naar mijn idee schoon genoeg is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de WC die niet bezet is ..........
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de één na laatste
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De tweede of de op een na achterste, en als die allebei vies zijn dan kijkn ik welke andere er nog wel schonig is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heel vreemd maar mijn eerste gedachte was de tweede als die natuurlijk wel schoon is he
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Altijd de derde. Alleen wanneer de bril er omhoog staat (het gebeurt!) neem ik degeen er vlak naast.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik loop de toilet in die geen bril op de pot heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik neem vaak de laatste of de degene daarvoor als het maar schoon is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vierde of de tweede. Tenzij ze smerig zijn, dan een andere natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als eerst loop ik naar de laatste, als die niet schoon is die ernaast.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de tweede mits die schoon is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik een toilet binnenloop met 5 wc's, ben ik hoogstwaarschijnlijk op de damestoilet beland. Bij de heren zijn er altijd aanzienlijk minder toiletpotten aanwezig.

In dat geval kies ik dus geen deur.

Mocht ik toch op de herentoilet zijn, dan kies ik de middelste denk ik.