Wat is de beste openingszin die ooit tegen je is gezegd?

Of die je zelf hebt gezegd, of in de toekomst gaat zeggen, of waarvan je hoopt dat iemand die tegen je gaat zeggen?

Er is al eens gevraagd naar de slechtste openingszin. Dat soort zinnen kennen we allemaal. Maar welke openingszin scoort? Wat maakt indruk?
PS ik ben niet op zoek (ben trouwens ook een vrouw), ga over een paar maanden trouwen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd. Op het gebied van openingszinnen ben ik geen expert, dus ik zal je niet vermoeien met een nietszeggend antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En alvast gefeliciteerd met je verjaardag op 14 mei!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Martijn Lodewijk: Dank je. Ik vind het ook erg leuk... @Djools: Dank je, goed onthouden!

Het beste antwoord

Ik ben nog nooit in mijn hele leven ergens te laat gekomen en nu zie ik jou en hoor ik dat je over een paar maanden gaat trouwen. ( hypothetische openingszin net bedacht )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

"Wat zit je haar leuk!"; terwijl ik dat nauwelijks heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie ik daar een princesje? met mijn magische vingers verander ik je nu in een kikker.
En als je weer een princesje wilt worden dan zal ik je toch moeten kussen!

Werkt nog vaker dan je denkt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een slap verhaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Roel
Lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het iig echt niet uit mijn mond krijgen ook al zou het werken ;')
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Conjo di Mama!
Bij mij werkt een geen bullshit-openingszin het beste. Gewoon zeggen waar het op staat. Iets in de trant van: Hey, ik zag je staan en je lijkt me een leuk persoon, heb je zin om wat met me te drinken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het leuk als iemand naar me toe komt en zegt dat hij mij leuk vind en daarom naar me toe is gekomen. Eerlijk en zonder poeha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat in kaapstad in een kroeg met mijn vrienden om een tafel, komt er een jongen uit zweden naar me toe, om mijn advies te vragen over een kwestie van een beste vriend van hem en zijn vriendin... heel subtiel ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste van harte gefeliciteerd al vast met je trouwplan.

Er is geen beste openingszin, het gaat om gevoel.
Het licht niet aan woorden, maar aan de daden.

Toegevoegd op 05-05-2009 11:16:34
Het licht niet aan woorden, maar aan de daden.
moet zijn
Het ligt niet aan woorden, maar aan de daden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het meest dubieuze compliment wil ik wel aan je kwijt, ik was heel veel afgevallen, 60kilo in een half jaar, en een bekende die ik een jaartje niet gezien had kwam naar me toe en zei: "heb je g**verd**me kanker of zo?" dat was toch een reactie buiten het verwachtingspatroon lag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De broer van een vriendin die zei: 'Wat heb jij een gave tatoeage!' toen hij bij haar op visite was.
Inmiddels is die vriendin al bijna negen jaar mijn schoonzus ...