Hoe oud zijn jouw ouders ?(geworden)?

Mijn moeder is 58 geworden
en mijn vader 68, ze scheelden één jaar in leeftijd.
- Zeg dat je van ze houdt! - Dat heb ik ook gedaan en het voelt zo goed achteraf...... alleen het missen blijft

ik was zelf 32 toen mijn moeder overleed, 42 toen mijn vader overleed. Wat is jouw verhaal ? En hoe ga je ermee om dan ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Je vraag zette me een beetje aan het denken, mijn moeder is namelijk vandaag (20 april) 24 jaar geleden overleden, ze was toen zelf nog maar 32 en ik was toen 6. Mijn vader heb ik nooit gekend.

Hoe ga je ermee om? Om heel eerlijk te zijn zou ik het tot op de dag van vandaag niet weten. Het slijt enigszins, maar het gaat nooit weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik leef in de gelukkige omstandigheid dat ze beiden nog leven en ik dus nog geen "Wees-kindje" ben (wel wees-kleinkindje overigens).
Mijn vader is nu 72 en mijn moeder 64.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn vader was 78 toen hij overleed...hij was er klaar voor en dat maakte het gemakkelijk om het te accepteren ...natuurlijk was er verdriet en gemis...voorheen was hij er altijd...
Een van mijn verdrietjes toen hij overleden was: nu kan ik nooit meer bij pappa op schoot zitten...terwijl ik toen zelf allang volwassen was... een deel van mijn kindheid verdween met mijn pappa...
Mijn moeder is 87 en nog steeds gezond en helder...ik ben me er wel bewust van dat iedere keer dat we elkaar ontmoeten dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn...dat maakt me alert om telkens alles wat nodig is naar haar uit te spreken - ja inderdaad ook dat ik van haar hou- en om geen losse eindjes te laten hangen...
We hebben voor deze zomer gepland om samen op vakantie te gaan!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat even super!
wat is ze nog goed gezond dan!
De voorpret is vaak net zo leuk als de vakantie zelf, he
groetjes
Ik ben nog jong (13 jaar) en ik heb 1 broertje van 11 jaar. Mijn vader is nu 49 en mijn moeder is nu 33 jaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn vader is 46 en mijn moeder wordt 46, ik hoor vaak dat ik jonge ouders heb. M'n ouders waren nog redelijk jong toen ze m'n broer en mij kregen.

Ik moet er eigenlijk niet aan denken dat ze er niet meer zijn, toen mijn opa stierf had ik er al veel moeite mee. Ik weet dat ze ooit wel moeten gaan...maar ik hoop dat dat nog ver is...