Ook van huisuit, maar waar moet je een verjaardagskalender anders neerhangen? In de keuken wordt hij vettig, in de badkamer lijkt mij niet zo handig, in de huiskamer hangen foto's en schilderijen, dus een verjaardagskalender past daar ook niet echt bij. Dan blijft het toilet over, waar anderen ook kunnen zien wie er jarig is. Voor mijzelf is het een prettig hulpmiddel om verjaardagen niet te vergeten, ben wel eens een dag te vroeg of te laat geweest met feliciteren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een plek die regelmatig bezocht wordt.En je hebt even tijd om de verjaardagen(soms ook overlijdings data) even op je gemak te bekijken.Hier valt het goed op.Vandaar....

Het is ook wel van huis uit, bij mijn grootouders en ouders hing er ook zo'n kalender.Het ding werd gewoon 50 jaar oud!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen ik jonger was hadden wij geen kalender op het toilet, maar ik had er één opgehangen omdat mijn oma er ook één had, dus het is ook van huis uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het verbaasd mij ook wel eens dat vrijwel iedereen de verjaardagskalender op het toilet heeft hangen. Ik denk dat dit iets is dat van huis uit is mee gekregen zoals je zelf al aan geef...

Bij mij is de verjaardagskalender niet groter dan een Nokia N96 gedurende dit contract...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ons toilet zit in de badkamer, hij past er niet meer.
Ik heb dit gebruik in het buitenland nog nooit gezien!

Maar mijn ouders hebben er wel een hangen, zichtbaar wanneer je op de pot zit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van huis uit, maar ik zie het bij zowat alle familie en vrienden. Hij moet toch ergens hangen, en op het toilet zie je hem zo vaak dat je een verjaardag onmogelijk meer kunt vergeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien dat het helpt bij de stoelgang: "Shit, daar moet ik ook nog naar toe".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja; het is een plek die je gegarandeerd regelmatig bezoekt en waar je toch doorgaans de tijd hebt hem even ontspannen door te lezen. Erg praktisch...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goed voorbeeld doet volgen; het werkt heel goed om verjaardagen niet te vergeten en als je er een pen bij hangt, kan iedereen zijn/haar verjaardag noteren. Supersysteem, daarom doen veel mensen dit.