Wat is een goede plek om leuke vrouwen tussen de 20 en 30 te ontmoeten?

En niet in de kroeg, bedoel ik dan

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (18)

dansschool
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de trein
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In een discotheek/club, bij een concert, op internet, bij het vriesvak, op het station, op een (hoge) school / uni, verjaardag van vrienden, op de huishoud beurs en bij de apotheek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij de kassa van de supermarkt, een sportschool, de tennisclub, in de file, bij een demonstratie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verkoop van die 'goedkope' sieraden op de (plaatselijke) markt. Soms mag je bijv. de sieraden aantrekken bij iemand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ZIEK!
Tussen de lakens?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens sommige mensen in mijn vriendenkring: op zaterdag bij de Ikea.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op een dating site die bij je past
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op je werk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die kan je toch bestellen op deze site http://bride.ru/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de sauna?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toch echt de kroeg. Overwin je angsten, ga op vrijdagavond een pilsje drinken en knoop een gesprek aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon bij toeval
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de kerk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Overal bij vrienden werk internet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op je werk idd!
Daarnaast op het teras of dronken rondlopen in een bar\dancing!:D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben bijvoorbeeld verslaafd aan de Efteling. Ik zou daar mijn partner dan gaan zoeken... Niet dat ik het zo gedaan hebt, maar misschien is het voor jouw ook zo een mogelijkheid (?)
Mocht je nou bijvoorbeeld auto`s interessant vinden, zoek dan de dames op op een autobeurs of meeting!