Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat is een spelletje: Nee jij bent leuker, nee jij bent leuker, jij bent de leukste van de wereld, nee jij bent de leukste van de wereld, ok dan ben jij de leukste van het hele universum, nee jij bent dat.

Lijkt een beetje op: Nee jij hangt op, nee jij hangt op, nee jij hangt op, nee jij hangt eerst op. Wacht we tellen tot 3.... 1 2 3 4
hihihi nou jij hing ook niet op, nee jij hangt op.

Zoiets zeg maar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze weet dat jij gelijk hebt, maar dat klinkt zo zelfingenomen om dat toe te geven :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef haar dan gewoon eens een keertje gelijk en zeg haar "Verdraaid! Ik ben inderdaad eigenlijk de leukste."

Gegarandeerd de laatste keer dat je deze discussie voert.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
*mompelt iets met slijmjurken*
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De mijne zegt altijd: 'Nee, jij bent leuk.'
Daarna praten we niet zoveel meer. Misschien een idee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
* Moet even binnensmonds overgeven*
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door een gebrek aan bier en borrelnootjes?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk juist door overmatig gebruik van deze twee produkten chaotic ;p
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee maar daar smaakte het wel naar. Wat me ook op viel is dat de gast nu daphne heet en een vriendin heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ah, lesbiënnes. Ja, dan kunnen ze natuurlijk wel allebei de leukste zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat lijkt me logisch.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geen bitterballen en bier dus bij dat stel...
Dan zal ze wel een minderwaardigheidscomplex hebben..

Mishandel je dr ofzo?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vriendinnen vinden elkaar leuker omdat de een bepaalde eigenschappen heeft die de ander bewondert en andersom. Daarom zijn het vriendinnen. Ze kunnen elkaar zo perfect aanvullen omdat ieder anders tegen dingen aankijkt. Dit vinden ze zo leuk aan elkaar en daarom is zij de leukste: zij heeft iets wat je zelf niet hebt.