Goed en fout zijn relatieve begrippen, maar nu vertel ik niets nieuws. Een bepaalde man kan door de een de hemel in geprezen worden en door de ander compleet afgebrand. Vrouwen die op foute mannen vallen, zien fout misschien wel als goed, zodat foute mannen voor hen "goede" mannen zijn, als je begrijpt wat ik bedoel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die waar vrouwen niet op vallen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die Waar -> visa versa
als vrouwen dat zeggen hebben ze meestal te maken met een man die niet dat- of diegene is die ze in het begin dachten dat 'ie was. Bv een getrouwde man of al een relatie hebbende, een maan die die bij nader inzien ex-gedetineerd is, of soms nog erger. Sommige vrouwen denken wel eens dat ze dit ongeluk aantrekken en dat er nooit iets beters op hun pad zal komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede mannen zijn mannen die goed zijn voor hun vriendin. Die haar respecteren en begeren. Foute mannen zijn mannen die op welke manier dan ook de vriendin ongelukkig maken.

Wat overigens niet betekent dat je heel de tijd zoet en lief en naief moet zijn, want dat willen dames helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede mannen zijn mannen waarbij vrouwen zich veilig en begrepen voelen. Hoe de rest van de karaktereigenschappen van die man eruit ziet verschilt van vrouw tot vrouw.
Vrouwen zeggen dit overigens echter niet "altijd". Heel veel vrouwen vinden dat zij op de goede man gevallen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1tje die zijn vriendin behandeld zoals hij zelf graag behandeld wilt worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Brave mannen.

~Mr. Nice guy
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk naar het karakter en niet naar buitenkant (uiterlijk, geld, status). Wel waar iemand z'n geld mee verdient, niet hoeveel. Waar iemand z'n geld aan uitgeeft en vooral, hoe gaat hij met jou/anderen om.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goede mannen zijn lief,leuk,sportief,gezellig,rijk,slim,aardig,goed in bed en knap.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen die ervoor zorgen dat hun partner zich gerespecteerd en gewaardeerd voelt...

En als vrouwen fout kiezen, dan is dat (net als fout kiezende mannen) een gebrek aan zelfrespect; jezelf wegcijferen voor de ander. Niet goed!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De karakter
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede mannen die vinden zichzelf terug in de goede vrouw.