Hoi,ik heb een vraagje voor de vrouwen ha ha .Waarom vinden jullie mannen zo intressant?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
paulus811
14 jaar geleden
haha en graag concrete antwoorden zodat wij mannen daar in een gesprek met jullie een beetje rekening mee kunnen houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahhahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja tuurlijk ,misschien steek je er wat van op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om dezelfde reden dat ik vrouwen interessant vind! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo is dit geen antwoord?

Het beste antwoord

Ze zien er allemaal anders uit en ik denk dat wij niet alleen kijken hoe ze eruitzien maar ook wat voor karakter ze hebben ik persoonlijk kijk naar of ze figuur hebben hahaha brede schouders en een klein kontje en voor mij het karakter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Orginele vraag, hoe kom je erop! HaHa

Nou ik hoor eigenlijk te antwoorden bij "een vraagje voor de mannen, waarom vinden jullie vrouwen zo intressant"?

Want ik vind mannen dus totaal niet intressant, HaHa.

Ik kan een leuke vriendschap met ze hebben maar daar houdt het dus echt mee op.

Suc6 met je vraag en de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jemig waarom vinden wij vrouwen jullie mannen zo intressant?

Laten we een ding voorop stellen niet alle mannen zijn voor mij intressant.
Mannen die mijn intresse wekken zijn de mannen die wat te vertellen hebben, die uitstraling hebben en die niet lukkraak hun geslachtsdeel achterna lopen.
Mannen die aan het werk zijn zijn leuk om naar te kijken, vaak zijn ze daar zo mee bezig dat ze je niet eens zien... en dat maakt mannen voor mij in ieder geval intressant ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat zij doorgaans de handleiding voor apparaten uit hun hoofd kennen en ik er eerst in moet duiken (en ik een hekel aan het lezen van handleidingen heb).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ja soms komen ze van pas he ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeg ik mag dan een man zijn, maar vrouwen weten vaak wel hoe ze een wasmachine moeten aanzetten!!
Niet alle mannen zijn voor mij interessant. Maar wat ik leuk vind aan mannen, is dat vaak wat ongecompliceerder zijn dan vrouwen. En minder roddelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou Iris vrouwen hebben de naam ..maar mannen kunnen ook "roddelen"hoor.Dat ik wel eens denk jemig wat een klep ben je toch..pffff
Mannen zijn soms gewoon nodig. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat die niet jarenlang blijven mauwen over een voorval. Ze (nou ja, veel mannen) gooien het er uit en klaar is Kees (Of Wim, Peter etc).
En omdat er toch iemand dat potje HAK open moet krijgen:P

O ja en omdat er toch zulke schatjes bestaan :D.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten 1e; ze zijn anders dan wij zelf. (altijd spannend)
Ten 2e; Ik zelf vind mannen fijner, ze zijn directer en makkelijker. Ze draaien niet altijd overal omheen en zijn niet moeilijk te begrijpen. (ik zeg niet dat dit wel altijd zo is bij vrouwen, maar vaak wel!) Gewoon direct.
Daar hou ik wel van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, ik vind mannen ook niet zo interssant.
Kan het goed met ze vinden, slap ouwehoeren en een borreltje drinken maar daar houd het voor mij wel op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel interessant om erachter te komen waarom ze MIJ zo interessant vinden...... Daarom dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet zozeer dat ze interessant zijn, maar meer dat wij ons tot de mannelijke soort aangetrokken voelen, en dat is waarschijnlijk een aangeboren oerinstict.

Mannen kunnen erg mooi zijn en erg sexy. Het is het gevoel dat ze je lichamelijk kunnen uitputten, hun fysieke kracht imponeert ons.
Bovendien is er toch niks mooiers dan geweldige hevige intense sex te hebben met een sterk wezen die de vrouw naar de zevende hemel kan vervoeren??

(Ze moeten alleen wel oppassen dat ze wel waar maken van wat ze uitstralen anders is die passie ook zomaar weer verdwenen :P)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind mannen niet per definitie interessant.
Ik kijk liever naar personen. Vrouwen kunnen net zo goed interessant zijn als mannen.

Toegevoegd na 14 seconden:
(en nee... ik heb het niet over sex, ik beantwoord sec de vraag)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind mannen niet per definitie interessant.. wel nodig..om het verschil te maken... en soms zitten er dan wel eens exemplaren tussen die me meer weten te raken dan de anderen omdat ze net even anders zijn..en dus voor mij net even meer dat verschil maken...