Wat koop voor je voor iemand voor zn verjaardag die eigenlijk geen cadeautje wil?

Zoals jullie misschien in mijn "vragen-stel-historie" kunnen zien ga ik sinds kort met een jongen uit Breda. Gister was ik jarig en hij is morgen jarig, vrijdag komt hij weer bij mij slapen en vieren we een klein beetje nog onze verjaardagen voor ons 2 samen. Hij zegt alleen geen cadeautje van mij te willen, dat ik er ben is al genoeg... Maar goed zo koppig als ik ben MOET ik natuurlijk wel iets leuks voor hem verzinnen... Kunnen jullie mij helpen met leuke ideetjes of cadeautjes?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heeft hij idd al een cadeau, en dat ben jij. Als ik de opmerking lees die hij je heeft gegeven; dat jij er bent is al genoeg, daar zou ik al heel blij van worden...! Maar misschien kun je ipv een cadeautje lekkere dingen in huis halen, filmpje erbij, lekker samen tegen elkaar aan op de bank en voila; jullie avondje is een klein feestje!

Het beste antwoord

gefeliciteerd met jullie beide ,ik zou hem een massage geven ,en de volgende ochtend een lekker ontbijtje op bed aanbieden.Heeft hij toch iets jij tevreden en hij ook neem ik aan .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

hm... Wellicht tijd voor een tripje naar een intimiteiten winkel? Leuk setje voor jezelf & een grote strik?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets. Hij heeft er immers om gevraagd niets te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef hem een tegoedbon om eens samen te gaan eten of samen iets te ondernemen. Hij vindt het al genoeg dat je bij hem bent, maar op deze wijze heeft hij je nog een keer bij hem.

Je vraag heeft volgens mij niets te maken met "koppig", maar wel met verliefd zijn haha.

Veel plezier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yes! das wel een goeie ja :D Thanks!
Geef hem een bioscoop bon voor jullie 2, cd, leuke foto van jou of jullie samen in een lijst, leuk shirt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd een mooie foto in een lijst, altijd leuk als 'vers' verliefd stelletje +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je Loes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sta nooit leuk op foto's whahaha ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uh ze zijn nog super verliefd ja, maar als ik wat voor jou moest kopen dan wist ik het wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahaha moeten we eerst maar ff samen leuke foto's maken of zo ergens in het park. Das ook leuk om die dan later nog te geven.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jelle wil vast wel leuke foto's van jullie maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi lol
Als je elkaar goed genoeg kent en goed op je gemak voelt bij elkaar, is mijn aanrader bij de Expo of Cristine LeDuc het spel "Ultiem Verlangen". (-:

Anders een etentje of ander leuk uitje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind eigenlijk alle antwoorden wel goed.

Wellicht kun je uitgebreid voor hem koken, je hoeft dan niet iets te geven, maar dat je zolang voor hem in de keuken staat zegt al genoeg natuurlijk :)

Maar als je dan echt iets wilt geven ga dan ergens met hem naartoe, naar de bios/uit eten/karten. Hij zal dit waarscijnlijk allemaal wel leuk vinden en het belangrijkste voor hem is dat jullie samenzijn en wellicht wil hij ook iets van jullie relatie maken.

P.s. heb niet al te hoge verwachtingen van een cadeau van zijn kant, hij hoeft immers zelf ook geen cadeau te hebben van jou gok ik zo.

Geniet van jullie weekend samen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal je op de hoogte houden over dat laatste hahaha. Op zich ken ik hem wel als een galant type dus wie weet neemt hij toch "iets" mee. Al zal het mij een zorg zijn wat ik krijg zolang hij er maar is. Maar goed dat is ook zijn oogpunt. hahaha
Thnx voor jullie reacties
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard zet hij zijn beste beentje voor en ga ik er persoonlijk vanuit dat hij zijn beste beentje wel voor zal zetten.
Zorg dat je een goede champagne in een koeler met ijs, en twee mooie flutes klaar hebt staan! Schaal lekkere zoete aardbeien erbij, en wedden dat jullie avond samen het mooiste geschenk wordt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk zo verliefd te zijn en alleen al te genieten van jullie samenzijn.
Er waren al veel leuke antwoorden, maar ik denk dat een leuke fotocollage ook een mooi plan kan zijn.
Misschien heb je een paar foto's van jullie samen, combineer die met leuke foto's en afbeeldingen en sprekende teksten uit tijdschriften. Maak je eigen creatie, heel persoonlijk, niet duur en heel leuk om te doen.
Fijne dag/avond met z'n tweeën!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast de goede ideeën om iets voor hem te doen, zoals te koken, samen ergens heen te gaan, hem een mooie avond te geven etc.:

Wil hij misschien liever geen cadeau vanuit een idealistische inslag? Dan is een cadeau voor een ánder, iemand die het echt nodig heeft, misschien een optie:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een lot = niets.
Altijd prijs als je vriend zelf een lot is uit de loterij is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt iets leuks wil doen voor zijn verjaardag....

Geef een etentje tussen de dolfijnen. Ik heb dit ooit eens kado gehad voor mijn verjaardag en dat was super. Je bent dan in het dolfinarium in een restaurant onder water en de dolfijnen zwemmen zo langs je tafeltje!

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop en leuke dvd en ga er dan samen gezellig naar kijken. Een etentje doet het ook altijd goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat erg leuk is om te geven, zeker aan iemand die geen kado wil is een bonnenboekje. Met daarin bonnen die jouw diensten aan hem verlenen, mag hij inleveren waneer hij wil.
Denk hierbij aan: 1x uitgebreid koken, 1x een weekendje weg, of meer praktische dingen als: 1x zijn huis stofzuigen of 1x zijn was doen(dingen waar hij een hekel aan heeft). Je kan ook bonnen doen met irritaties van hem, bij jou: Bijvoorbeel 1x een dag niet schreeuwen, of 1x een dag XXX(vul woord naar keuze in) niet gebruiken. Of bijvoorbeeld 1x meekijken naar voetbal(als je dat nooit doet, omdat je het niet leuk vind).

Erg leuk om te krijgen, en ook makkelijk persoonlijk te maken omdat je bonnen geeft voor wat hij wil/leuk vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt natuurlijk gelijk even testen hoe dapper en/of actief hij is door bijvoorbeeld te gaan 'indoor- skydiven' in Roosendaal... Lekker dichtbij Breda. Of doe eens gek en ga abseilen van de Euromast! Al geloof ik dat ze daar rond deze tijd even niet zo actief mee zijn...

Zo is er vast nog genoeg te bedenken... Als het tenslotte in je/jullie straatje past.