wat moet je doen als je verliefd bent op je betse vriendin

Toegevoegd na 2 minuten:
ik ben verliefd op mijn beste vriendin maar zij wilt het geen kans geven omdat ze bang heeft dat ze mij zal verliezen & omdat ik een vorige relatie met een goeie vriendin van haar gehad heb

kan iemand mij helpen
danku

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

'Gewoon' met haar over praten. Je kan haar vertellen wat je voelt en denkt, als zij toch een relatie niet ziet zitten kunnen jullie nog altijd beste vriendinnen blijven als jullie dat willen. Waarschijnlijk zit zij net in zo'n situatie als jij. Praat met haar daarover, je kan altijd steun van elkaar krijgen. Daar heb je vrienden voor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ze als excuus geeft is totale nonsense.
Ze wil gewoon niets met je. Punt.
En het hele verhaal er omheen moet ze weglaten want dat slaat helemaal nergens op, geleuter.
Maar zo zijn vrouwen.
Zo wordt jij aan het lijntje gehouden. Nu denk je dat je ergens nog een kans maakt, zij krijgt aandacht.
En aandacht, dat is altijd leuk.

Wat je nu moet doen. Tsja. Moeilijk. Ze laat je natuurlijk heel dichtbij komen, maar net dat laatste dat mag niet. En dus wordt je een soort jojo. Aantrekken, afstoten etc.

Koop een oude auto en ga die restaureren. Heb je geen ruimte dan koop een oude motor. Ben je even ergens anders met je gedachten.

Want dit wordt dus helemaal 10 x niets.

Geloof me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knap dat jij op afstand gedachten kan lezen van haar beste vriendin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knap he!
gewoon het beste vriendin gevoel erinhouden. samen veel leuke dingen doen! zo leer je elkaar nóg beter kennen. en heb je het meeste plezier van elkaar. en als je meer wil, dit zo nu en dan door laten schemeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me de reactie van jouw beste vriendin heel goed indenken. Want als je hele goede vrienden bent, en vervolgens verandert dat in een liefdesrelatie dan is het in de meeste gevallen wel zo dat je de vriendschap ook kwijt bent op het moment dat de liefdesrelatie toch over gaat.
Zij wil haar beste vriend niet kwijt. Dat is ook een compliment aan jou. En het is tevens onzekerheid van haar kant over het feit dat een liefdesrelatie tussen jullie wel kans van slagen heeft.
Ik zou het op zijn beloop laten. Houd de goede vriendschap in stand, en zet haar vooral niet onder druk, dan zou er misschien in de loop van de tijd vanzelf een vonk over kunnen slaan. Mocht dat niet zo zijn heb je toch altijd nog een hele goede beste vriendin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker verliefd blijven... Niets mis mee... Maar spreek er wel over met de betrokkene... En wees open...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha, da's lekker verliefd zijn, als de ander niets van je wil. Niets voor mij dat eenzijdig gedoe.
Met haar over praten maar ook haar antwoord respecteren!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als jullie een echte vriendschap hebben moeten jullie niet bang zijn voor liefde. goede vriendschap wordt ervan alleen maar rijker en dieper. want zowel vriendschap als liefde relatie bestaan uit dezelfde elementen zoals vertrouw liefde simpathie passie etc en als jullie wijs genoeg doen hoeven jullie voor niets bang zijn

Toegevoegd na 2 minuten:
oh shit tis vraag aan vrouwen...xD sorry