Ja, alles wat op aarde leeft is verre familie van elkaar.

Ieder mens deelt een gemeenschappelijke voorouder met ieder ander mens. Die voorouder leefde zo'n 160 duizend jaar geleden. De gemeenschappelijke voorouder van mensen en chimpansees leefde ongeveer 4 miljoen gelden. Die van alle primaten leefde iets van 65 miljoen jaar geleden. En de voorouder van al het leven op aarde was er iets van 4 miljard jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja van de menselijke diersoort zijn we allemaal familie... De menselijke genenpool is zo gelijk aan elkaar, het zal in cijfers achter de komma van verschil in genen zitten dat we afwijken van elkaar...

Ik zie alle andere mensen als familie van mij...
Als ik op een doordeweekse morgen op de maan een stokbroodje langs de kant van een krater zit te eten en er komt een andere mens voorbij, dan spreek ik hem/haar aan hoor... Wat dacht je dan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we van de bijbel op aan kunnen zijn we allemaal familie van elkaar. Wat de evolutietheorie er van zegt,weet ik niet,maar er zullen ook wel op een gegeven moment de eerste mensachtigen zijn geweest,waarvan we dan allemaal afstammen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als Adam & Eva de eerste mensen zijn op aarde. Zijn alle mensen op aarde broeders en zusters met mekaar.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn begonnen met Adam en Eva. Daarna veel Volendamse taferelen en zie hier... de wereldbevolking.