hoe kom je over je verliefdheid heen?

en dan bedoel ik echt heel erg verliefd, maar wel met doel die persoon niet meer door de roze bril te bekijken.

de meningen over liefdes verdriet zjn nogal divers: van dat is nou een maal het leven deal with it tot mensen die schijnbaar echt de hand aan zichzelf slaan omdat de liefde niet beantwoord wordt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Misschien heb je hier wat aan :
www.goeievraag.nl/vraag/verliefdheid.keren.19546 .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je in een andere omgeving begeven, nieuwe mensen leren kennen veel activiteiten ondernemen. Je zal zien dat er veel meer leuke mensen zijn en dat er misschien wel mensen zijn die meer dan alleen leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel zuchten heeft mij wel geholpen, een fikse pot tijd besteden aan huiswerk/hobby's en lijstjes maken met negatieve eigenschappen van iemand. Maar niet verdringen; juist de confrontatie aangaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verliefdheid laat zich niet regelen, je kan het niet afzetten.
Niet minder laten worden, niet negeren, niet verstoppen.
Verliefdheid laat zich niet in een hokje plaatsen, laat zich geen cijver geven, laat zich niet aan de kant zetten.
Verliefdheid is eigenzinnig het komt zonder toestemming, zonder overleg, het komt gelegen maar ook wel eens ongelegen.
Verliefdheid kan het mooiste zijn wat er bestaat het kan ook de meest rampzalige ontwikkeling zijn in je leven.
Verliefdheid is vooral hopen op een antwoord op een teken!
En hoe je er overheen komt?
Gewoon, het gaat soms zomaar van zelf weg, daar doe je zelf niets aan.
Een nieuwe verliefheid opzoeken werkt nog het beste om het oude misschien te vergeten, maar ondertussen sta je zelf machteloos aan de kant en zit er niet anders op dan afwachten, wij hebben op dit fenoneem totaal geen vat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi antwoord.
Wees bij dat je dat hebt en dan vraag je hoe je erover heen komt...

Heel simpel als die ander ja zegt dan is het al bijna over...
Zo lang als die nog niet antwoordt, dan word je meer en meer verliefd, dus laat hem of haar spreken... Zegt de ander nee dan is het al bijna over en zegt die ander ja dan is het ook al bijna over...

dus laar die ander spreken...