Ik val niet op knappe vrouwen is dat stom?

Ik vind dat je alleen naar het karakter moet kijken. Vrouwen zijn geen statussymbool.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Antwoorden (15)

Nee, of iemand knap is, is relatief. Daarnaast als iedereen alleen op die vrouwen zou vallen, zou het met het voortbestaan van de mensen niet goed gaan ;).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor dat is helemaal niet stom.
iedereen heeft een eigen smaak, en een knap uiterlijk wordt uiteindelijk ook minder knap. natuurlijk is er ook iets van uiterlijke aantrekkingskracht want voor een relatie komt meer kijken. maar ik denk dat als je valt op het mooie innerlijk, dat het uiterlijk voor jou dan ook mooi is. je houd van het complete plaatje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet stom,maar je kent toch wel het gezegde: Het oog wil ook wat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet stom.
Wat of wie is knap? Wie bepaald dat? Een ieder bepaald dat voor zichzelf en legt zijn eigen maatstaven en limieten. Wat ik mooi of knap vind, vind een ander misschien niks aan. Natuurlijk is het karakter het meest belangrijke, daar moet je je hele leven mee leven (als je bv. trouwt). Een knappe kop daar ben je na een jaartje al snel op uitgekeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Val je dan op knappe mannen?

Wat is knap? Het siert je dat je vindt dat je naar karakter moet kijken maar daardoor kun je ook in de fout gaan.
Je moet namelijk niets, je wordt verliefd op iemand of je valt voor iemand omdat er zaken zijn van hem of haar die jij enorm aantrekkelijk vindt, dat kan van alles zijn w.o karakter maar je kent iemand niet a la minute, dus meestal val je voor iets anders. Een oogopslag, een lach o.i.d
Daarbij vindt iedere vrouw het fijn als haar geliefde haar wel knap vindt, dus als tip, laat jouw partner niet meteen merken dat je haar niet knap vindt en dat je alleen met haar meegaat voor haar karakter.

Beauty is in the eye of the beholder, Shakespeare
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien zijn de vrouwen waar je op valt wel knap

het helpt als je een voorbeeld geeft van een lelijke vrouw die jij leuk vindt

en of het stom is op niet-knappen vrouwen te vallen.... nee, helemaal niet, want er zijn meer lelijke dan knappe vrouwen dus is de vijver waar je in kunt vissen veel groter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het helemaal met je eens!:)
Het gaat inderdaad om het karakter.

Voor hetzelfde geldt, je hebt een mooie vrouw, maar een rotleven, omdat jullie karakters zo verschillen.

Nou fijn...
Niet dus..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat lijkt me juist heel erg slim, tenminste, als je op zoek bent naar een beetje serieuze relatie met een vrouw met wie je een gelijkwaardige, volwassen relatie wilt opbouwen. Als ze een leuk koppie heeft, is dat natuurlijk meegenomen, maar het karakter is veel belangrijker. En hoewel dat natuurlijk niet voor iedereen opgaat, zijn de knapste vrouwen (en dan bedoel ik niet zozeer de aangeboren schoonheid maar de opsmuk en de aandacht die besteed wordt aan het uiterlijk) niet de meest ...interessante zal ik maar zeggen. (Geldt voor mannen net zo trouwens, hoor). Er gaapt en enorme kloof tussen gewoon jezelf goed kleden en verzorgen en preoccupatie met je uiterlijk en mode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi om te lezen dat er ook mensen zijn die verder kijken dan alléén maar naar het uiterlijk!
Het is helemaal niet stom. Het uiterlijk van iemand is wel een eerste indruk die je krijgt als je iemand voor het eerst ziet. Maar het is een ontzettende mooie eigenschap als je die eerste indruk naast je neer kan leggen en je de moeite neemt om verder te kijken hoe iemand werkelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het absoluut niet stom, eerder vind ik het wel slim.
Maar ik wil je wel een tegenvraag stellen. Als jij een oerlelijke vrouw tegenkomt, hoe belangrijk is het karakter dan nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Héél stom!

Maar serieus, als ik dat echt zou vinden, zou er dan iets voor jou veranderen? Wat dan ook? Het gaat er toch om wat jij aantrekkelijk vindt, niet om wat ik vind van wat jij aantrekkelijk vindt?

Niet iedereen valt op het type dat zou kunnen winnen bij America's Next Top Model. Gelukkig niet. De wereld zou een heel saaie plek worden als alleen mannen en vrouwen die aantrekkelijk zijn volgens die oppervlakkige normen een partner zouden kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou dat stom zijn? dat is toch juist goed!
En trouwens.. in jou ogen is die vrouw misschien niet knap, maar een ander kan haar juist weer wel als knap beschouwen.
Als je een relatie hebt met een vrouw die een innerlijk heeft waar jij op valt... dan zal de relatie langer duren dan met een vrouw die je alleen knap vind.

persoonlijk val ik ook echt op innerlijk.
Knappe jongens vind ik leuk om naar te kijken, maar ik word pas verliefd op jongens als ik hun innerlijk goed ken. en die jongens hoeven ook niet persee de allerknapsten te zijn. maar vaak is het een combi van er verzorgt uitzien en uitstraling + een leuk karakter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan wie is het om te zeggen wanneer iemand wel of niet lelijk of knap is? het gaat idd om de innerlijke mens.
We zijn allemaal uniek hebben allemaal een eigen smaak en wat jij lelijk vind kan een ander juist knap vinden.
Het doet mij goed te horen dat er ook mensen zijn die verder kijken dan hun neus lang is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe knap iemand ook mag zijn van zichzelf zien altijd wel een minpuntje en dat klopt ook wel niemand is perfect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee natuurlijk is dat niet stom. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en jij geeft blijkbaar de voorkeur aan een vrouw met diepgang. Daar is uiteraard ook veel voor te zeggen, want de schoonheid gaat zowel bij mannen als vrouwen vanzelf achteruit. Maar een persoon die van binnen mooi is kan vele andere mensen gelukkig maken ongeacht de leeftijd en jou dus blijkbaar ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat het dan alleen om het uiterlijk?

Ik persoonlijk vind het innerlijk belangrijker