Wat vind je de belangrijkste eigenschap van je partner?

En voldoet je partner aan jou ideaalbeeld?

Toegevoegd na 14 minuten:
zoals ik er bij had gezet: ...En voldoet je partner aan jou ideaalbeeld???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat ik in alle opzichten mezelf kan zijn bij hem, met hem kan lachen en huilen. Begrip, een luisterend oor.

En als antwoord op je vervolgvraag: ik ga niet (meer) uit van ideaalbeelden, die bestaan alleen in sprookjes en dromen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Wederzijts begrip
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sluit me aan bij wederzijds begrip, maar ook het gevoel dat je voor de ander wilt zorgen lijkt me belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik er maar 1 mag noemen, is dat oprechte belangstelling, voor de dingen die mij bezig houden. En wat is een ideaal, ik ben realistisch, maar hij komt er wel een heel eind bij in de buurt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De belangrijkste eigenschap van mijn partner is dat hij mij de mens laat zijn die ik wil zijn. M.a.w., hij laat me vrij in mijn doen en laten en geeft me de mogelijkheid mij op mijn eigen manier te ontwikkelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
respect hebben voor elkaar..

Op de manier kun je elkaar bewonderen, elkaar respecteren en eerlijk zijn naar elkaar toe. Omdat je respect hebt voor elkaar.
Lastig uit te leggen misschien, maar zo zie ik het.

Heb geen partner momenteel maar mijn ex voldeed er wel aan. Toch vind ik het geen ideaalbeeld. Want er komt meer bij kijken.. vééééél meer! haha.

Wel leuke vraag! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ff geen partner (afgezien van de Al-Ene)
Belangrijk is dat een partner zichzelf is, en niet emotioneel (te) afhankelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze mij accepteerd om wie ik ben. En dat ze van mij houd. Mij altijd bij zich wil hebben, maar tegelijk mij ook vrij laat om te doen waar ik zin in heb.
En nee mijn vriendin voldoet niet aan mijn ideelbeeld, want ik heb geen ideelbeeld. Omdat ik ervanuit ga dat perfectie niet bestaat. Als ik er een zou hebben. Komt ze er wel heel erg dicht in de buurt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat hij mij begrijpt, of althans in ieder geval zijn best doet om mij te begrijpen, me respecteerd, echt naar me luisterd en belangstelling toont, en van zijn hart geen moordkuil maakt maar me gewoon zegt wat hem dwarszit ookal is het soms niet leuk voor mij om te horen.

mijn partner voldoet aan mijn ideaalbeeld. na 30 jaar de verkeerde partners te hebben gehad, die niets van dit alles hadden. daarnaast voldoet hij ook nog eens uiterlijk aan mij ideaalbeeld (hoewel dat niet echt van belang is maar mooi meegenomen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het belangrijkste vind ik dat ik over alles kan praten en hij met mij.Maar dan ook echt over alles.En mijn Ideaalbeeld nee dat niet ,maar volgens mij moet je dan naar een andere planeet want na mijn idee bestaan er geen ideale mensen.Maar wel hele lieve en goede.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er voor me zijn, als ik hem écht nodig heb.
En dan bedoel ik als ik problemen heb, en hij alleen al misschien door te luisteren steun kan bieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een partner waarbij je jezelf kunt zijn, je kwetsbaar kunt opstellen zonder dat je "neergesabeld" wordt, is denk ik het belangrijkste.
En zo'n partner heb ik gelukkig en daarom voldoet hij absoluut aan mijn ideaalbeeld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het elkaar steunen in moeilijke tijden, het trouw zijn

mijn partner heeft veel plezierige en onplezierige eigenschappen
dat maakt hem wel een lastig maar toch zeker een interessant mens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn partner voldoed niet aan een ideaalbeeld want het is nooit perfect. Wij hebben een echte haat - liefde relatie. Het geeft in iedergeval afwisseling. En al haat ik der, dan zou ik der nog voor geen goud kunnen ruilen. Je kiest partners niet alleen op basis van de positieve kanten maar of je ook kunt leven met de negatieve kanten.