Te veel zenders, te klein land. Er moet nog geld aan te verdienen zijn...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelfde reden dat er na 1en niks leuks is. Mensen kijken toch wel, goede programma's zijn duur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen willen toch altijd klagen over de tv.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat het grootste deel wel vind dat er leuke programma's zijn op de TV. Alleen als je TV aan het kijken bent en er is niks leuks op dat moment dan wordt dat vaak gezegd.
Dat wilt nog niet betekenen dat er niks leuks op is, alleen volgens de persoonlijke smaak is er niks op.