Met een ander persoon
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

mond op elkaar, tong uitsteken en de worstelwedstijd kan beginnen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal begin je met korte zoenen, die vanzelf langer worden. Hoe je het precies moet doen, is zo niet te zeggen.

Zie de bron voor meer info.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij het zoenen druk je jouw lippen op die van een ander. Je beweegt ze en tast de lippen van de ander af. Dit gaat het lekkerste als je ontspannen bent en dicht tegen de ander aan staat. Bij het zoenen kun je na verloop ook je tong gebruiken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lippen tuiten, plekje uitzoeken (wang of mond bijvoorbeeld), contact maken en lichtjes lucht aanzuigen: smak!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met veel liefde, tederheid, affectie en passie, zoniet is het een judaskus. Het is niet de duurtijd die van belang is maar de intensiteit. De eerste zoen is de mooiste. Zoenen is alles wat je zou willen zeggen en niet kunt verwoorden in die zoen brengen. Zoen is een neiuwe wereld opstarten met twee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maar als je dan in de kroeg bezopen staat te zoenen, ben je dus eigenlijk niet goed bezig.
volg je gevoel, er is geen wet van hoe het moet, doe het teder en met gevoel dan doe je het altijd goed. praten met je partner helpt altijd, vertel wat jij fijn vind en vraag hem/haar wat hij/zij fijn vind.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een tongzoen, tongkus of French Kiss is een erotisch getinte kus waarbij de kussenden elkaar met geopende mond kussen, zodat de tongen elkaar kunnen raken, waarbij deze tegen elkaar bewegen. Vaak wordt de tong in de mond van de partner gebracht. In vergelijking met een gewone kus is een tongzoen over het algemeen veel langer van duur. Tongzoenen of tongen wordt vaak bedreven in seksueel getinte context. Door het stimuleren van gevoelige gedeeltes zoals de lippen en de tong kan men opgewonden raken.