Ik vind het op dit moment wel passend een compliment te geven aan Michael Jackson voor de muziek die hij heeft nagelaten en voor de grote betekenis die hij is gegeven aan de popmuziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje laat, niet waar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beter laat dan nooit..

Andere antwoorden (8)

De neurochirurgen,oncoloog en radiotherapie arts van het VU medisch Centrum die me na 5 operatie's en 30 bestralingen van een kwaadaardige hersentumor met een gemiddelde levensverwachting van 2 tot 5 jaar helemaal schoon hebben kunnen krijgen, en er op de laatste scans niks meer te zien is.
Ook een groot compliment voor alle verpleegkundigen die voor een goed en vriendelijk verblijf hebben gezorgd .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een politieagent die mij een bekeuring geeft voor te hard rijden om 2 uur ' snachts, en geen verkeer op de weg. Knap hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zooooo mevrouwtje..........en waar wilden wij zo snel heen op dit late uur?....... ik hoor het ze zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nog veel erger: "Heeft u enig idee waarom we u aanhouden?"
Zo'n vraag brengt me altijd tot complete razernij. Hetgeen waarschijnlijk ook de opzet is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Waar denken wij dat wij mee bezig zijn?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O ja, en je hoeft geen VerKlaring af te leggen...pfffffffffffffffffffffffff
Aan alle ouders die doorgaan met zoeken naar een (jarenlang) vermist of ontvoerd kind, dus en passant dan ook aan Jaap Jongbloed..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan alle mensen die ondanks veel pijn, verdriet en tegenslag de moed erin weten te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ieder die ondanks dat er voldoende reden is om kwaad over iemand te spreken met respect over diegene blijft praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de weergoden, die gezorgd hebben dat het gisteren hier droog bleef, zodat onze BBQ niet in het water viel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan mijn dochter die blijft "vechten"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil iedereen een compliment maken voor de vele mooie antwoorden die ik heb gekregen. Zo liefdevol had ik nooit verwacht. Jullie antwoorden doen mij goed hier in het ziekbed. Mijn wereld krijgt kleur warmte en een nieuwe blik. Dank jullie wel, voor de wederzijdse betrokkenheid.