Vraagje voor de vrouwen:Wat willen mannen maar niet begrijpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou eenvoudiger zijn als je vroeg wat begrijpen mannen;-)

Het beste antwoord

Mag ik als man dan niet antwoorden als ik een antwoord weet?

Mannen willen maar niet begrijpen dat ze moeten buigen voor een vrouw, en als een man dat doet, dat ze dan de vrouw gewonnen hebben... En de hele zoektocht van een vrouw is om een man te vinden die voor de vrouw buigt... Eigenlijk is het niet een goed gezegd, het is niet buigen voor een vrouw, maar voor het vrouwelijke principe...
En pas dan kan de vrouw buigen voor het mannelijke principe EN dan pas kunnen we elkaar ECHT ontmoeten...

Dat is wat een man erover te zeggen heeft, terwijl het niet mocht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

dat vrouwen ook sexespecifieke eigenschappen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze geen kind meer zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je op een stralende zonnige dag uren doorbrengt in een overvolle winkelstraat terwijl je niet eens specifiek naar iets op zoek bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze feitelijk op alle fronten het zwakke geslacht zijn, ook al hebben ze misschien meer spieren. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat je geen speelgoed bal bent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben dan wel een man, maar bij heel veel mannen kan het er niet in dat vrouwen het sterke geslacht zijn, bij mij wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een man naar mijn hart :)
Dat we nou eenmaal anders zijn en anders denken dan mannen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als man wil ik deze toch graag beantwoorden.

Wat jullie nou zo leuk vinden aan winkelen...
(Ik heb 't getroffen; mijn vrouw gaat het winkelen prima af zonder mij. ;-))
Goeie vraag. +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk denk ik dat alle mannen die op deze vraag antwoorden indirect al aangeven waar het probleem zit. Er staat namelijk duidelijk "vraagje voor vrouwen".

Ik denk dat een verdere analyse van mijn kant nu weinig zin meer heeft ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat we niet als een stuk vlees bij de keurslager gekeurd, gewogen en beoordeeld willen worden op ons uiterlijk, maar gewaardeerd willen worden om ons innerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mannen begrijpen maar niet dat een vrouw geen lustobject is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je graag duidelijkheid wil, of helderheid, of hoe je dat wilt noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat we niet opgevoed hoeven te worden, dat we een voorspel nodig hebben, dat we een bloemtje op zijn wel leuk vinden, dat we jaloers zijn ook al zeggen we van niet, dat het dopje op de tube van de tandpasta thuis hoort en de was in de wasmand, dat koken niet perse een vrouwending hoeft te zijn en de auto wassen niet perse een mannending, dat ons werk ook belangrijk is en dat soaps voor ons net zo spannend kunnen zijn als voetbal.. dat we ook in een snelle auto kunnen rijden of op een motor, dat als we ongesteld zijn of in de overgang best eens mogen mopperen en dan juist extra aandacht nodig hebben, en......en.....en......
Hoe lang zal ik nog doorgaan??
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sluit mij helemaal aan bij congoleo +2